Με στοιχειώδεις όρους μάρκετινγκ η κασσελακική ιδέα είναι καλή. Προτού δώσει στους ψηφοφόρους αυτό που θέλουν, μετράει με μια έρευνα τι ακριβώς επιθυμούν να ψηφίσουν για να προσαρμόσει το πολιτικό προϊόν στις απαιτήσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών του. Η λίστα με τις ερωτήσεις υπονοεί πως αν προτιμούν κεντροαριστερό κόμμα, θα τους το φτιάξει. Εφόσον δεν τους αρέσει το όνομα, θα το ξαναβαφτίσει. Στην περίπτωση που δεν είναι ικανοποιημένοι με τη δομή του, θα την γκρεμίσει. Και μια στο εκατομμύριο να θεωρούν ότι τα όργανά του δεν ανταποκρίνονται σε κάτι, θα τα αναδιοργανώσει. Ή θα τα καταργήσει.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ