Το τελευταίο διάστημα με αφορμή το ΠΔ 85/2022, έχουν γραφτεί και ακουστεί πολλές ανακρίβειες. Αυτό όμως που είναι ακριβές και στο οποίο μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι είναι ότι υπάρχουν συσσωρευμένες εκκρεμότητες σε ζητήματα που διέπουν το εκπαιδευτικό πλαίσιο στις παραστατικές τέχνες. Επί δεκαετίες έγινε εμβαλωματική διαχείριση του όλου συστήματος. Ποτέ δεν μπήκαν κανόνες καθαροί, ποτέ δεν δόθηκαν ολοκληρωμένες λύσεις, ενώ στα αλήθεια λειτουργούσαν για πάρα πολλά χρόνια, σαν σιλό, απομονωμένα το ένα από το άλλο, δύο παράλληλα συστήματα, ένα του υπουργείου Παιδείας και ένα του υπουργείου Πολιτισμού. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν πολλαπλές γκρίζες ζώνες, σύγχυση και ανησυχία. Αυτή η ανησυχία επιτεινόταν με κάθε νέα αναφορά στο θέμα και αυτό συνέβη και με το ΠΔ 85/2022, που αποτύπωσε αυτή την υφιστάμενη κατάσταση. Δεν άγγιξε ακαδημαϊκά ζητήματα, ζητήματα προσλήψεων ή αμοιβής των καλλιτεχνών. Δεν έκανε καν αυτό που έχει αποτυπωθεί ως κοινή πεποίθηση: δεν εισήγαγε αυτό την κατηγορία ΔΕ Ηθοποιών, και δεν εξίσωσε τους τίτλους σπουδών των δραματικών σχολών με το απολυτήριο λυκείου, όπως δεν εξίσωσε τους τίτλους σπουδών των ξεναγών ή άλλων κλάδων με το απολυτήριο λυκείου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ