Οταν έγινε γνωστή η είδηση ότι ο Ιλον Μασκ αναγκάστηκε τελικά να αγοράσει το Twitter, την εταιρεία που προσπαθούσε – επί μήνες – να αποφύγει να αγοράσει, θύμισε σε πολλούς παρατηρητές τη διαφήμιση του 1979 για τις ξυριστικές μηχανές Remington, στην οποία ο πρόεδρος της εταιρείας Βίκτορ Κιάμ διακήρυττε ότι του άρεσε τόσο πολύ η ηλεκτρική ξυριστική μηχανή «ώστε αγόρασα την εταιρεία».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ
- Ελένη Παπαδοπούλου: Απολογείται την Τρίτη ο γιος της για τη δολοφονία της στο Κολωνάκι – Έκτακτο «Φως στο Τούνελ»
- Βαρδούσια: «Της είπα μην πας σε αυτά τα πράγματα γιατί…» – Τα τελευταία λόγια που είπε στην άτυχη ορειβάτισσα η μητέρα της
- Κρίσιμη συνάντηση για την Ουκρανία: «Θα υπάρξει συμφωνία που θα στηρίξει και η Ευρώπη» λέει ο Τραμπ







