Είναι περισσότερο από βέβαιο ότι είμαστε η χώρα με τις περισσότερες νομοθετικές παρεμβάσεις στον τομέα της Παιδείας και την επίζηλη αυτή θέση κατακτήσαμε με κόπο στα χρόνια της Μεταπολίτευσης, ειδικά από τη δεκαετία του ’80 και μετά. Είναι ένα χαρακτηριστικό που συνοδεύεται από τη δυσκολία αποδοχής της πραγματικής εικόνας της χώρας, που στην περίπτωση της Παιδείας δεν είναι καθόλου χειρότερη απ’ ό,τι στους άλλους τομείς δραστηριότητας αλλά δεν είναι και σημαντικά καλύτερη από αυτό που είμαστε, όπως ίσως θα θέλαμε. Το θέλουμε όμως πραγματικά;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ