Οι νύχτες στην Αθήνα έχουν αλλάξει. Η αλήθεια είναι ότι έχουν αλλάξει πολύ. Ενα τεράστιο, θορυβώδες πλήθος, ντυμένο με πολύχρωμα ρούχα και μεγάλα αστραφτερά χαμόγελα κινείται σε ολόκληρη την πόλη. Ο πολιτισμός μετά από δύο σχεδόν χρόνια σκληρού lock down ζει και πάλι μεγάλες στιγμές. Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο από μια εξαιρετική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού με την «υπογραφή» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής; Σίγουρα όχι! Η πολυαναμενόμενη παραγωγή του «Ριγολέττου» (του Βέρντι) άνοιξε με μαγικό τρόπο το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου στο κατάμεστο Ηρώδειο. Η μεγάλη αυτή παραγωγή της ΕΛΣ, εντυπωσιακή, σκοτεινή και αιχμηρή, σε σκηνοθεσία της Κατερίνας Ευαγγελάτου, η οποία είχε αναβληθεί λόγω της πανδημίας το 2020 και το 2021, ξεκίνησε το ταξίδι της στο Ρωμαϊκό Ωδείο στην σκιά της Ακρόπολης ενθουσιάζοντας το κοινό. Η παραγωγή υλοποιείται με τη στήριξη της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος για την ενίσχυση της καλλιτεχνικής εξωστρέφειας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Η σκηνοθεσία, όπως προανέφερα, είναι της Κατερίνας Ευαγγελάτου, τα σκηνικά της Εύας Μανιδάκη, τα κοστούμια του Αλαν Χράνιτελ, η χορογραφία-κινησιολογία της Πατρίτσιας Απέργη, οι φωτισμοί της Ελευθερίας Ντεκό. Ο Λουκάς Καρυτινός διηύθυνε την Ορχήστρα της ΕΛΣ. Ο Δημήτρης Τηλιακός ερμήνευσε τον ρόλο του τίτλου (σπουδαία ερμηνεία), η Χριστίνα Πουλίτση (θαυμάσια) την «Τζίλντα» και ο διεθνούς φήμης Φραντσέσκο Ντεμούρο ήταν ο Δούκας της Πάντοβας (εξαιρετικός). Η ανδρική χορωδία της ΕΛΣ υπό τον Αγαθάγγελο Γεωργακάτο έκανε μια εκπληκτική εμφάνιση. Πραγματικά αυτή η παράσταση ήταν μία από τις καλύτερες στιγμές της ΕΛΣ. Οι παραστάσεις συνεχίζονται την Τετάρτη και το Σάββατο στο Ηρώδειο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ