Καθώς ο πόλεμος στην Ουκρανία μαίνεται, η Ρωσία επιστρατεύει ένα από τα πιο ισχυρά της όπλα: την παραπληροφόρηση. Οι παραπλανητικοί ισχυρισμοί για την εισβολή διαδίδονται τόσο από απλούς χρήστες στη Ρωσία όσο και από τους λογαριασμούς των κρατικών ΜΜΕ. Οι εταιρείες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κινητοποιούνται για να την αντιμετωπίσουν. Meta, YouTube και Twitter έχουν ανακοινώσει πακέτα νέων μέτρων, μετά και την πίεση εκ μέρους της ουκρανικής κυβέρνησης, ξένων ηγετών και της κοινής γνώμης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ