Ο θεσμός ΚΤΕΟ εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Το 2007 η Ελλάδα εναρμονίζεται με την ΕΕ και πλέον ο πρώτος έλεγχος ΚΤΕΟ προβλέπεται έως τη συμπλήρωση 4 ετών από την ημερομηνία κυκλοφορίας ως καινούργιου. Εκτοτε, προβλέπεται κάθε ΙΧ να επανελέγχεται περιοδικά έως κάθε 2 χρόνια. Από τότε δημιουργήθηκε ένα τεράστιο έλλειμμα ελέγχων καθώς διαπιστώνεται ότι σταθερά και αμείωτα αγνοούνται από τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ περίπου 1,5-2 εκατ. οχήματα. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, το σύνολο των κυκλοφορούντων οχημάτων στη χώρα μας ανέρχεται σε 8,2 εκατ. οχήματα. Βάσει της παλαιότητας του στόλου στα 15 έτη και τις ταξινομήσεις των τελευταίων 4 ετών με 300.000 νέα αυτοκίνητα να πρωτοκυκλοφορούν, γίνεται αντιληπτό ότι το υπόλοιπο των 7,9 εκατ. οχημάτων θεωρητικά θα έπρεπε να ελέγχεται κάθε 2 χρόνια ή να γίνονται 4 εκατ. τεχνικοί έλεγχοι. Ομως, οι έλεγχοι ΚΤΕΟ δεν ξεπερνούν τα 2,3 εκατ. και τα ανέλεγκτα οχήματα υπολογίζονται σε 1,7 εκατ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ