Οταν η κορεάτικη εταιρεία παραγωγής πρότεινε το «Squid game» και το Netflix αποφάσισε να συμπεριλάβει τη σειρά στην πλατφόρμα του, μάλλον κανείς δεν πίστευε ότι, όπως είπε πριν από λίγες μέρες ο Ted Sarandos (διευθύνων σύμβουλος του Netflix), αυτή θα είναι μάλλον η δημοφιλέστερη σειρά του συνδρομητικού καναλιού από την  έναρξη της λειτουργίας του.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ