«Το θεωρώ τρελό να επιστρέψει το δέμα στην Ελλάδα μέσω Βουλγαρίας» είπε με αγανάκτηση. Είχε αγοράσει – διαδικτυακά – παπούτσια. Η παραγγελία ήρθε σε λάθος μέγεθος, έπρεπε να επιστραφεί, να «διορθωθεί» και να ξαναπαραληφθεί. Ο ντόπιος προμηθευτής (του κινέζικου, βιετναμικού ή πακιστανικού προϊόντος) διαμεσολαβείται από μια αόρατη εταιρεία στη Βουλγαρία. Τα «λάθος» παπούτσια, έπρεπε να ξανακάνουν κύκλο. Να πάνε πίσω και να έρθουν στο σωστό νούμερο – πάντα μέσω Βουλγαρίας. Η πώληση στον καταναλωτή της διπλανής πόρτας, περιελάμβανε ένα μακρύ ταξίδι σε άλλη χώρα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ