H ελληνική ναυτιλία έχει παγιώσει τη θέση της ως η μεγαλύτερη στον κόσμο, με τον ελληνόκτητο στόλο να έχει αυξήσει το μερίδιο αγοράς του στους περισσότερους κλάδους. Αυτό έχει επιτευχθεί μέσω ενός συνδυασμού παραδόσεων νεότευκτων πλοίων από τα ναυπηγεία και αγορών μεταχειρισμένων (second hand). Ο ελληνικός στόλος γίνεται νεότερος σε σύγκριση με τη μέση ηλικία του παγκόσμιου στόλου, ενώ μειώνει συνεχώς το αποτύπωμα άνθρακα. Τα παραπάνω τόνισε μιλώντας στην ετήσια τακτική συνέλευση της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Committee) ο πρόεδρός της Χαράλαμπος Φαφαλιός.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ