Η ηλεκτρονική τιμολόγηση – η έκδοση, διακίνηση και αποθήκευση του τιμολογίου με ηλεκτρονικά μέσα – θεωρείται στο διεθνές εμπόριο ως μια βέλτιστη πρακτική. Τα οφέλη είναι σημαντικά και αφορούν τη μείωση / εξάλειψη του κόστους διακίνησης / διαχείρισης και αποθήκευσης του φυσικού εντύπου, την ουσιαστική ελαχιστοποίηση των λαθών, την αυτοματοποίηση των διαδικασιών όπως έλεγχος καρτελών τιμολόγησης, την ταχύτερη εξόφληση και γενικά την αναβάθμιση των σχέσεων μεταξύ προμηθευτών και αγοραστών. Σήμερα στην Ελλάδα περίπου 8.000 επιχειρήσεις διακινούν πάνω από 15 εκατομμύρια τιμολόγια Β-Β ηλεκτρονικά, αξιοποιώντας κυρίως πιστοποιημένους παρόχους. Υπολογίζεται ότι η καθολική υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης – όπως ήδη ξεκίνησε στη γειτονική Ιταλία – μπορεί να εξοικονομήσει περίπου 1 δισ. ευρώ ετησίως σε διαχειριστικό κόστος από τις ελληνικές επιχειρήσεις. Αρα είναι μια αναγκαία μεταρρύθμιση στα πλαίσια της εθνικής προσπάθειας αύξησης της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων και των εσόδων του Δημοσίου. Ηδη δύο σχετικές πρωτοβουλίες είναι σε εξέλιξη για την επίτευξη του στρατηγικού αυτού στόχου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ