Τρίτη και κυριότερη: ό,τι μεταφέρεται στον δέκτη να είναι προσωπικό, να αφορά τα αγαπημένα του πρόσωπα. Οσο πιο πολύ επικαλείσαι τα άτομα και τις σχέσεις που κάποιος αξιολογεί ως σημαντικά, τόσο περισσότερο αυξάνεις τις πιθανότητες να τον κινητοποιήσεις. Αυτές οι προτροπές μοιάζουν να έχουν ξεπεραστεί από τα γεγονότα του εξάμηνου λοκντάουν. Παρ όλα αυτά, πίσω από τις επικοινωνιακές ανησυχίες των επιστημόνων κρύβεται μια μομφή για τους πολιτικούς. Οι δεύτεροι – κάθε πλευράς – τοποθετούνται πλέον σχεδόν αποκλειστικά για τη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης. Κι επαναλαμβάνουν ένα από τα SOS λάθη των εγχειριδίων πολιτικού μάρκετινγκ: τα λόγια τους διαφέρουν από τις πολιτικές συμπεριφορές τους. Τα μηνύματα, λένε οι επαγγελματίες επικοινωνιολόγοι, εκπέμπονται όχι μόνο ευθέως αλλά κι από τα συμφραζόμενα. Εξού και τα άμεσα και έμμεσα δηλούμενα όποιου απευθύνεται σε μεγάλα ακροατήρια πρέπει να συμπίπτουν αν θέλει να τα ακούσει στ’ αλήθεια ο παραλήπτης τους. Για να το πούμε αλλιώς, εφόσον η επαγρύπνηση είναι το ζητούμενο, δείχνει τουλάχιστον αντιφατικό να αποφασίζουν ή να αντιπολιτεύονται με γνώμονα την πλήρη χαλάρωση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ