Βασικοί πυλώνες της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων αποτελούν το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Πρόκειται για το κύριο συμπέρασμα της διαδικτυακής εκδήλωσης που διοργάνωσε το ψηφιακό εργαστήριο του ΣΕΒ σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών. Το θέμα του ήταν: «Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο: Από τη θεωρία στην πράξη». Σύμφωνα με τους ομιλητές της εκδήλωσης, βασικά συστατικά επιβίωσης της επιχείρησης στην ψηφιακή εποχή συνιστούν μεταξύ άλλων η προσαρμογή της ψηφιακής προβολής σε κάθε χώρα και αγοραστικό κοινό ξεχωριστά, ειδικά για τις εξαγωγικές εταιρείες, καθώς και το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να επιλέξουν τα κατάλληλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τα ιδιόκτητα e-shops ανάλογα με τις ομάδες καταναλωτών που θέλουν να προσελκύσουν.