Συνάντηση στο στούντιο του Τάκη Διαμαντόπουλου. Στους τοίχους πολλά διάσημα βλέμματα νιώθεις ότι σε κοιτάνε επίμονα και σε προειδοποιούν ότι εκείνος που τους φωτογράφισε ψάχνει για το αυθόρμητο και το αυθεντικό στιγμιότυπο και δεν επιδιώκει τις δυνατότητες των μεταμορφώσεων που μπορεί να του χαρίσει το φωτογραφικό υποκείμενο. Ο Τάκης Διαμαντόπουλος δεν πειραματίζεται πάνω σε εντυπωσιασμούς με χρώματα και εκπληκτικά σκηνικά στο στούντιό του. Το μόνο του τρικ είναι το φως. Και η αδυναμία του, όπως παραδέχεται, είναι οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες. Ολα τα άλλα είναι μια διαδρομή μέσα σε απεικονίσεις θεατρικών παραστάσεων, φωτογραφίσεις μόδας, πορτρέτα πολιτικών, διανοουμένων, καλλιτεχνών, διασήμων – περαστικών στην Ελλάδα τα τελευταία 45 χρόνια. Οπως η Κατρίν Ντενέβ, η νεαρή Παλόμα Πικάσο, η αισθαντική Χάνα Σιγκούλα, το ζεύγος Ναστάζια Κίνσκι – Ρόμαν Πολάνσκι. Για την οποία μιλά με συμπάθεια επειδή ο ανταγωνιστικός Πολάνσκι δεν την άφησε να φωτογραφιστεί με ησυχία. Κι έτσι, σύμφωνα με τον φωτογράφο, ο Πολάνσκι ήθελε το ωραίο πορτρέτο για τον εαυτό του, ενώ στη διάρκεια της φωτογράφισής τους την αναστάτωνε ψελλίζοντας κάτι για την τσάντα της που χάθηκε. Κατά τον έλληνα φωτογράφο, η όμορφη Ναστάζια Κίνσκι του 1986 δεν ήταν αυτό που εκείνος ήθελε να έχει κάνει ως πορτρέτο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ