Πάνω από επτά στις δέκα επιχειρήσεις δεν εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια, ενώ τέσσερις στις δέκα θα το έκαναν αν υπήρχαν φορολογικά κίνητρα.Πρόκειται για τα κυριότερα ευρήματα έρευνας που έκαναν μέσω webcast η ΕΥ Ελλάδος, με την υποστήριξη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) και του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ).

Το 64% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι η δυνατότητα εκσυγχρονισμού των διαδικασιών της οικονομικής διεύθυνσης, αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα για την απόφαση σχετικά με την έκδοση ή και λήψη e-τιμολογίων. Αντίστοιχα, το 43% θα εξέταζε την παροχή φορολογικών κινήτρων, ως πιθανό παράγοντα επιλογής e-τιμολόγησης.