Ενας από τους σημαντικότερους σχεδιαστές του 20ού αιώνα, ο Paul Rand, διδάσκοντας οπτική επικοινωνία στο Yale είχε δηλώσει σε έναν αμήχανο σπουδαστή που δυσκολευόταν να «σώσει» ένα κακό λογότυπο: «Αν δεν μπορείς να το κάνεις καλό, τότε κάνε το μεγάλο. Αν δεν μπορείς να το κάνεις μεγάλο, τότε κάνε το κόκκινο».
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ