Δεν ασχολήθηκαν πολύ. Δεν ασχολήθηκαν πολλοί. Και όμως μέσα από τις «ειδικές συνθήκες» η FIFA σέρβιρε στο τραπέζι του ποδοσφαίρου δύο ακόμη καινοτομίες από εκείνες που κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν θα μείνουν ή θα φύγουν όταν επιστρέψει η κανονικότητα.
Διότι η Παγκόσμια Ομοσπονδία δεν σκέφτεται μόνο τους παίκτες. Σκέφτεται πάντα και τους χορηγούς. Σκέφτεται το χρυσό κουτί της τηλεόρασης, η οποία έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα σε άδεια γήπεδα ισχυροποιεί ακόμη περισσότερο το ούτως ή άλλως απίθανο μονοπώλιό της.
Οι αλλαγές για κάθε ομάδα από τρεις έγιναν πέντε. Δεν θα πραγματοποιούνται όμως όπως και όποτε να ‘ναι. Θα γίνονται σε τρία «ειδικά παράθυρα». Κάτι σαν τάιμ άουτ; Ισως. Κυρίως όμως κάτι σαν προγραμματισμένες «σφήνες» μέσα στον ποδοσφαιρικό χρόνο. Σε χρονικά σημεία του ματς που η διαφήμιση θα πουληθεί ακριβότερα.
Διαφήμιση κατά τη διάρκεια των αναμετρήσεων. Κάτι που ως τώρα δεν έχει ξανασυμβεί.
Ετσι όπως κυλάνε τα πράγματα το 2020 θα ολοκληρωθεί με τις κερκίδες άδειες. Η τηλεόραση σε όλες τις μορφές της θα έχει μάλλον την καλύτερη ευκαιρία της να απλώσει και άλλο το δίχτυ της γύρω από το παιχνίδι.
Η Παγκόσμια Ομοσπονδία έπιασε τον παλμό με αντανακλαστικά αξιοζήλευτα. Με μια κίνηση εξυπηρέτησε τους προπονητές, τους παίκτες (που πλέον θα είναι 20 στις αποστολές και όχι 18), δικαιολόγησε την επιλογή της παρουσιάζοντας τις καλύτερες δυνατές προθέσεις.
Κάποιοι όμως επιμένουν ότι κυρίως έφτιαξε τις προϋποθέσεις για να ενισχύσει τη θέση του προϊόντος της, την κατάλληλη στιγμή. Πριν από τη νέα σεζόν που σίγουρα αποτελεί το μεγαλύτερο στοίχημα στη σύγχρονη ιστορία του ποδοσφαίρου. Τη χρονιά που το παιχνίδι θα δοκιμάσει να μείνει ίδιο δίχως δεδομένα έσοδα που χάθηκαν.







