Σήμα κατειλημμένου. Και μετά νεκρό, δεν καλεί καν. Και μετά το μήνυμα «η τηλεφωνική γραμμή δεν λειτουργεί προσωρινά για τεχνικούς λόγους». Ολες οι διαφορετικές εκδοχές περνούσαν με τις ώρες από το ακουστικό μου για τρεις μέρες. Κάθε μήνυμα και καημός, κάθε χτύπος και δάκρυ. Η μητέρα μου, που επισκεπτόταν την αδελφή μου στη Βρετανία, έπρεπε να επιστρέψει άρον άρον λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού στη χώρα, αλλά η Lufthansa έβαζε εμπόδια. Κάθε φορά που κατάφερνα να μιλήσω με το τηλεφωνικό κέντρο ύστερα από πολύωρη αναμονή και ν’ αλλάξω τα εισιτήρια, μ’ ένα μήνυμα λίγες ώρες ακυρωνόταν η πτήση. Για να μπει η κυρία Ευγενία στο αεροπλάνο, έπρεπε ουσιαστικά να «τριτώσει» το κακό. Αλλά και να πληρώσουμε 80 ευρώ τη διαφορά της τιμής του εισιτήριου. Πήγε, βλέπετε, περίπατο η πολυδιαφημιζόμενη δωρεάν αλλαγή!







