Διαφημιστική εκστρατεία και φορο-μπόνους επιστρατεύει το υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να πείσει τους πολίτες να χρησιμοποιούν όσο το δυνατόν περισσότερο το πλαστικό χρήμα στις καθημερινές συναλλαγές τους. Στόχος της καμπάνιας θα είναι να ενημερωθούν οι πολίτες για τη νέα τους υποχρέωση, την κάλυψη δηλαδή του 30% του εισοδήματός τους με ηλεκτρονικές συναλλαγές. Ταυτόχρονα με την καμπάνια, το υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζει να δώσει φορο-μπόνους σε όσους έχουν ηλεκτρονικές αποδείξεις από επαγγέλματα υψηλού κινδύνου φοροδιαφυγής. Το σενάριο να μετράνε διπλά οι e-αποδείξεις από συγκεκριμένα επαγγέλματα (υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, συνεργεία αυτοκινήτων, κομμωτήρια κ.λπ.) μάλλον μένει στο συρτάρι. Αντίθετα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι κερδίζει πόντους το σενάριο της έκπτωσης από τον φόρο ή το εισόδημα ορισμένων αποδείξεων από δραστηριότητες με υψηλή παραβατικότητα. Τα κίνητρα για τις e-αποδείξεις θα περιληφθούν στο φορολογικό νομοσχέδιο που ετοιμάζει το υπουργείο Οικονομικών, το οποίο θα προβλέπει μεταξύ άλλων αυστηρές κυρώσεις και πρόστιμα για όσους παρεμβαίνουν στο λογισμικό των ταμειακών μηχανών, αλλά και μια εξωδικαστική ρύθμιση για περίπου 10.000 φορολογικές διαφορές που εκκρεμούν στα δικαστήρια.

Vidcast: Στα Σχοινιά