Ως κεραυνός εν αιθρία έπεσε στον εκπαιδευτικό κόσμο η απόφαση της υπουργού Παιδείας, κυρίας Κεραμέως, να προχωρήσει σε νομοθετική πρωτοβουλία σύμφωνα με την οποία θα έχουμε πλήρη επαγγελματική εξίσωση των πτυχίων των ελληνικών ΑΕΙ και των κολεγίων! Ενώ μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί περιμένουν εναγωνίως τις νομοθετικές πρωτοβουλίες του υπουργείου Παιδείας για να ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ της χώρας για τους μαθητές της Β’ και της Α’ Λυκείου, η υπουργός επιλέγει να αιφνιδιάσει τον κόσμο της εκπαίδευσης κατεβάζοντας προς ψήφιση την απαράδεκτη αυτή ρύθμιση που υποβαθμίζει πλήρως τους τίτλους των ελληνικών ΑΕΙ. Προκαλεί απογοήτευση ο τρόπος με τον οποίο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας απαξιώνει τον κόπο χιλιάδων νέων ανθρώπων που πέρασαν τη βάσανο των Πανελλαδικών Εξετάσεων – ενός από τα πλέον σκληρά εξεταστικά συστήματα της Ευρώπης – και πέτυχαν την εισαγωγή τους στα ελληνικά ΑΕΙ και τελικά κατόρθωσαν να ολοκληρώσουν με επιτυχία τη φοίτησή τους. Με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις ανοίγει ο δρόμος για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία με σαφέστατα λιγότερα ακαδημαϊκά προσόντα σε σχέση με τους ήδη υπηρετούντες εκπαιδευτικούς. Πρόκειται για την πλέον αναξιοκρατική ρύθμιση που έχει κατατεθεί τα τελευταία έτη. Και όλα αυτά παρά τη συνεχή επίκληση της έννοιας της αξιοκρατίας. Πέραν όμως της εκπεφρασμένης γνώμης του εκπαιδευτικού κόσμου που απαιτεί μια αναβαθμισμένη δημόσια δωρεάν εκπαιδευση και στις 3 βαθμίδες, εύλογα τίθενται τα εξής ερωτήματα:

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ