Επιστρέφει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ύστερα από τέσσερα χρόνια και μάλιστα ως επιλογή συνειδητή για τη «θεατρικότητα» που προσδίδει ο χώρος στον «Βόιτσεκ» του Γκέοργκ Μπίχνερ, τον οποίο ανεβάζει από τις 22 Φεβρουαρίου. Αν το 2015 – 16 ήταν ο «Φάουστ» του Γκαίτε που κέρδισε το στοίχημα με τον Νίκο Κουρή στον πρωταγωνιστικό ρόλο, η συνέχεια δίνεται με έναν από τους «επιγόνους» του μεγάλου γερμανού συγγραφέα. Ο Μπίχνερ έγραφε το έργο το 1836-37, όταν ήταν μόλις 23 ετών, αλλά πέθανε από τύφο πριν το ολοκληρώσει. Αυτό το «έλλειμμα» ανοίγει για τον κάθε σκηνοθέτη ή σκηνοθέτρια αρκετές προοπτικές για τη γραμμή που θέλει να επιβάλλει: από τον ρεαλισμό ώς το γκροτέσκο, όπως παραδέχεται η Κατερίνα Ευαγγελάτου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ