H υγραεριοκίνηση αποτελεί έναν ακόμη δυνατό «παίκτη» στον χάρτη των οικονομικών καυσίμων, μαζί με το φυσικό αέριο και το ντίζελ. Σήμερα, ελάχιστες εταιρείες προσφέρουν εργοστασιακές λύσεις με κιτ υγραεριοκίνησης, με τη  Renault, να κάνει τη διαφορά αφού προσφέρει σε δημοφιλή μοντέλα της την εναλλακτική περίπτωση του διπλού καυσίμου – βενζίνη και υγραέριο. Ειδικότερα, το επιτυχημένο εμπορικά Clio προσφέρεται σε έκδοση με υγραέριο, με ατού το  εργοστασιακό σύστημα υγραερίου της Renault .

Συγκεκριμένα, ο οδηγός κινείται ως επί το πλείστον με υγραέριο και όταν απομειωθούν τα αποθέματα στο ρεζερβουάρ για το υγραέριο, που είναι χωρητικότητας 32 λίτρων, τότε, αυτόματο γυρίζει σε βενζίνη. Κάτω από το καπό εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του, ο 1.000αρης κινητήρας των 100 ίππων, που με την ροπή των 160 Nm, κάνει τις διαδρομές εντός αλλά και εκτός πόλης εύκολες, σπιρτόζικες και κυρίως οικονομικές. Στην πράξη, ο οδηγός θα δει σε κατανάλωση υγραερίου 6 – 6,5 λίτρα υγραερίου, οπότε, με την τιμή των 0.83 ευρώ που είναι η τιμή στο λίτρο του υγραερίου το κόστος ανά 100 χλμ δεν ξεπερνά τα 7 ευρώ.

Στα υπόλοιπα σημεία του, το νέο Clio παραμένει το γνώριμο, ποιοτικό μικρό, που εντυπωσιάζει με το άνετο σαλόνι του, τον ικανοποιητικό χώο αποσκευών των 391 λίτρων και τους επιβάτες να βολεύονται στα άνετα καθίσματα, τόσο των εμπρός όσο και των πίσω επιβατών.