Η Peugeot επενδύει ταχύτατα στην επόμενη ημέρα με μια εξηλεκτρισμένη γκάμα – τόσο σε αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις όσο και σε υβριδικές εκδόσεις που ως στόχο έχουν την ισχυρή απομείωση του ανθρακικού αποτυπώματος. Παράλληλα η γαλλική φίρμα ευελπιστεί ότι η νέα της γκάμα θα αποτελεί το «φιλέτο» των πωλήσεων της: Η Peugeot ανακοίνωσε ότι κατέκτησε την πρώτη θέση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα   της κατηγορίας Β, στην Ευρώπη το 2022 με το  supermini Peugeot e-208 –να είναι το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις μαζί με το e-2008 – επίσης ηλεκτρικό – να φέρουν σύγχρονους και αποδοτικούς ηλεκτρικούς κινητήρες. Όπως ανακοίνωσε τα δόυ της ηλεκτρικά μοντέλα τα προτίμησαν περισσότεροι από 76.000 οδηγοί στην Ευρώπη το 2022.Σήμερα η γαλλική φίρμα ενισχύει την υβριδική της τεχνολογία με το νέο σύστημα HYBRID που προέρχεται από την καρδιά της Stellantis. Η νέα υβριδική τεχνολογία θα εφαρμοστεί στα νέα PEUGEOT 3008 και 5008, και προγραμματίζεται να επεκταθεί και σε άλλα μοντέλα.

Τα ατού του νέου συστήματος είναι το PEUGEOT 48V HYBRID που περιλαμβάνει έναν γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και  ένα νέο 6τάχυτο ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.  Το νέο υβριδικό σύνολο αποτελείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα , χωρητικότητας 1.199κ.εκ, με ισχύ 136 ίπποι (100kW) στις 5.500 σ.α.λ. ροπή 230Nm στις 1.750 σ.α.λ., Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 21kW (28hp) και ροπή 55Nm.

Επίσης, η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση εξασφαλίζεται από μια ισχυρή μπαταρία η οποία επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση, με άμεσο όφελος στην οικονομία καυσίμου που περιορίζει έως και 15% την κατανάλωση τόσο για το 3008 όσο και το 5008 . Εξίσου σημαντικό ότι όταν ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται και ο ηλεκτροκινητήρας μετατρέπεται σε γεννήτρια, επαναφορτίζεται η μπαταρία των 48V. Αλλά και στις πιο υψηλές και έως 145 χλμ./ώρα , ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως σταματά μόλις ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι

Ο οδηγός που βιώνει τη νέα υβριδική τεχνολογία πίσω από το τιμόνι, έχει ως σύμμαχο ενημέρωσης το νέο PEUGEOT i-Cockpit, με τα συστήματα πολυμέσων που του δίνουν πλήρη εικόνα από τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος . Όπως τονίζει η γαλλική φίρμα ο κινητήρας HYBRID προσφέρει μέση εξοικονόμηση καυσίμου, περίπου 1 λίτρο/100 χλμ. σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο συμβατικό SUV βενζίνης. Επίσης, τα νέα PEUGEOT 3008 και 5008 HYBRID μπορούν να οδηγηθούν σε πάνω από το 50% του χρόνου τους με πρόγραμμα 100% ηλεκτροκίνησης, μηδενικών ρύπων.