Το T-Roc Cabriolet διανύει εδώ και δύο χρόνια την εμπορική καριέρα στην κατηγορία των ελάχιστων κάμπριο SUV που έχουν παρουσιαστεί στη συγκεκριμένη κατηγορία. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην αγορά το 2020 με τη γερμανική φίρμα να κάνει μια απόπειρα να τονώσει τη συγκεκριμένη κατηγορία με ένα κοινό που θέλει να συνδυάσει την ελευθερία της οδήγησης με ένα κόμπακτ SUV.Το νέο μοντέλο πατάει στη γνώριμη σχεδιαστική φιλοσοφία που ήδη είναι υπαρκτή από το νέο T-Roc με τη σιλουέτα να αλλάζει στο πίσω τμήμα που η κουπέ σχεδιαστική φιλοσοφία είναι πιο έντονη.

Στο εμπρός τμήμα τα φωτιστικά σώματα φέρουν την γνώριμη λωρίδα LED που τα ενώνει ενώ στον έξτρα εξοπλισμό του υπάρχει και το  IQ.Light LED Matrix με δυναμικό φωτισμό στροφής.

Το νέο μοντέλο φέρει πιο νεανική διάθεση , με την υφασμάτινη οροφή να κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του στο νέο μοντέλο που κεντρίζει τα βλέμματα των περαστικών. Η ποιοτική κατασκευή γίνεται αντιληπτή κατά τη διάρκεια της οδήγησης όπου οι θόρυβοι απουσιάζουν ενώ με ανοιχτή την οροφή η αεροδυναμική του αυτοκινήτου καταφέρνει να εξαφανίζει τους στροβιλισμούς στο εσωτερικό του.

Το άνοιξε – κλείσε της οροφής  με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό μπορεί να πραγματοποιηθεί σε εννέα και έντεκα δευτερόλεπτα, αντίστοιχα και αυτό δεν απαιτεί από τον οδηγό να ακινητοποιηθεί μιας και μπορεί να συμβεί με ταχύτητες έως και 30χλμ/ώρα!

Το T-Roc Cabriolet παρά την ύπαρξη της οροφής επιτρέπει χώρο για μπαγάζια έως και 284 λίτρα. Επίσης, σε περίπτωση ανατροπής το γερμανικό μοντέλο προσφέρει ειδικό σύστημα προστασίας ενεργοποιείται και μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, δύο χοντρά πλαίσια εκτείνονται από τα πίσω προσκέφαλα.

Στο εσωτερικό του υπάρχει η  διάταξη 2+2 θέσεων όπου ο χώρος των πίσω επιβατών είναι ιδιαίτερα πιο μικρός από την άνεση που έχουν οι δύο εμπρος.

Στο νέο μοντέλο δεσπόζει το νέο σύστημα πολυμέσων infotainment που προσφέρεται σε δύο εκδόσεις,  8 και 9,2 ίντσες. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του το νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 8’’.

Στο δρόμο, με ανοιχτή την οροφή το νέο μοντέλο δεν ενοχλεί – ούτε χαλάει τα μαλλιά των πίσω επιβατών – αντιθέτως τα χιλιόμετρα στο κοντέρ όταν είναι σε τριψήφια νούμερα δεν επηρεάζουν την άνεση των επιβατών.

Κάτω από το καπό της συγκεκριμένης έκδοσης δεσπόζει ο 1000αρης κινητήρας TSi με την κορυφαία ισχύ των 150 ίππων και το άνετο σε αλλαγές κιβώτιο αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων.

Το συγκεκριμένο μοτέρ ανήκει στη νέα γενιά με το νέο προφίλ των οικολογικών στοιχείων, με  άμεσο ψεκασμό και το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων που καταφέρνει να κρατάει την κατανάλωση σε νορμάλ επίπεδα. Αν μάλιστα επιλέξεις το πρόγραμμα Eco επιτυγχάνεις οικονομικότερες επιδόσεις – μετρήσαμε 5.5 – 6 λίτρα/100χλμ. Η απόκριση του γκαζιού είναι υπαρκτή σε όλο το φάσμα του στροφομέτρου, με τη ροπή να είναι παρούσα.

Τα επίπεδα πρόσφυσης είναι αρκετά υψηλά ,ενώ οι αναρτήσει είναι ρυθμισμένες να απορροφούν τους κραδασμούς με προσανατολισμό την άνεση.

Συνολικά το νέο T-Roc Cabriolet είναι μια φρέσκια πρόταση, με τα γνώριμα στοιχεία που προσφέρει η κλειστή εκδοχή και τις σπιρτόζικες επιδόσεις των αποδοτικών κινητήρων TSI. Στο ταμείο η συγκεκριμένη έκδοση κοστίζει 36.900 ευρώ με τους 150 ίππους ενώ υπάρχει και έκδοση με 110 ίππους που κοστίζει 32.400 ευρώ με ένα πλούσιο πακέτο εξοπλισμού σε συστήματα άνεσης, τεχνολογίας και υποβοήθησης.