Aπό την οδό Ταϋγέτου, στο ύψος του σχολικού συγκροτήματος Γκράβας θα περνάει ο ποδηλατόδρομος Κηφισιά-Γκάζι. Όταν υλοποιηθεί βέβαια…

Διότι η μελέτη του ποδηλατόδρομου ανατέθηκε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο το 2009 από το Υπουργείο Περιβάλλοντος αλλά έως σήμερα κανένα έργο δεν έχει ξεκινήσει.

Ο ποδηλατόδρομος είναι ξεχασμένος. Η τότε μελέτη βρίσκεται σε στάδιο επικαιροποίησης.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, τον περασμένο Ιανουάριο ένα 4χρονο αγοράκι παρασύρθηκε από ι.χ. και έχασε τη ζωή του ακριβώς έξω από τα σχολεία της Γκράβας.

Η Ταϋγέτου σήμερα είναι ένας δρόμος υποφωτισμένος, με σταθμευμένα αυτοκίνητα μπροστά από τα σχολεία, στενά πεζοδρόμια σε αρκετά σημεία, ενώ τα αυτοκίνητα πολλές φορές αναπτύσσουν υψηλές ταχύτητες.

Ίσως αν υπήρχε ο ποδηλατόδρομος να μην υπήρχαν τόσοι κίνδυνοι…

Θα πρέπει να σημειωθεί πως όταν μία μελέτη μένει για χρόνια στο…συρτάρι είναι επόμενο όταν αποφασιστεί τελικώς να υλοποιηθεί να χρειάζεται επικαιροποίηση, αφού στο μεταξύ έχουν αλλάξει πολλά. Και βέβαια απαιτείται και επιπλέον κόστος για την επικαιροποίησή της.

Ακόμη δεν θα πρέπει να λησμονείται πως το έργο αυτό εξαγγέλθηκε πριν από 13 χρόνια από το Υπουργείο Περιβάλλοντος. Η Πολιτεία τότε δηλαδή ήθελε να δείξει πως προωθεί ένα έργο για το ποδήλατο και το περιβάλλον και τη βελτίωση της ζωής των κατοίκων. Όταν όμως η μελέτη αυτή παραμένει επί 13 χρόνια στο συρτάρι, αυτή η καλή πρόθεση της Πολιτείας ακυρώνεται…

Mερικά χρήσιμα για τον ποδηλατόδρομο Κηφισιά-Γκάζι

 

-Θα ενωθεί με το νότιο κομμάτι, τον ποδηλατόδρομο Γκάζι-Φάληρο που λειτουργεί από το τέλος του 2015.

-Θα περνάει από 5 πολύ μεγάλους Δήμους της Αττικής (Αθηναίων, Ν.Ιωνίας, Ηρακλείου, Αμαρουσίου, Κηφισιάς).

-Θα διέρχεται από γειτονιές της Αθήνας πολυπληθείς και πυκνοκατοικημένες, όπως η Κυψέλη και τα Πατήσια.

-Θα περνάει κοντά από σταθμούς του ΗΣΑΠ και Μετρό για όσους θέλουν να συνδυάσουν τη μετακίνηση των μέσων σταθερής τροχιάς και το ποδήλατο.

-Έχει μήκος 16,7 χιλιομέτρων, σχεδόν διπλάσιο δηλαδή από το νότιο κομμάτι.