Πριν από ένα χρόνο η Opel είχε γνωστοποιήσει στο διαδίκτυο, ότι προτίθεται να λανσάρει ένα επιτυχημένο, θρυλικό μοντέλο της, το Manta. Μάλιστα, η πρώτη είδηση ήταν ότι το μοντέλο –  που ήταν συνώνυμο της σπορ οδήγησης – θα έκρυβε κάτω από το καπό του μόνο ηλεκτροκινητήρα, στο πλαίσιο του ευρύτερου εξηλεκτρισμού, που πλέον αποτελεί για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες μονόδρομο. Σήμερα, η Opel ανακοινώνει επισήμως, ότι το Manta θα λανσαριστεί το 2025. Και θα είναι, όπως αρχικώς είχε ανακοινώσει, μόνο ηλεκτρικό.  Συγκεκριμένα, το Opel Manta GSe ElektroMOD θα παντρεύει τις κλασικές γραμμές του προγόνου του, με τις σύγχρονες επιταγές της ηλεκτροκίνησης, πιθανόν, προερχόμενες από την συνέργεια που έχει η γερμανική φίρμα με την Peugeot. Το νέο μοντέλο αναμένεται να γεννήσει μνήμες, που είχαν χαραχθεί στους φίλους του αυτοκινήτου, πριν από 50 χρόνια!

Σαφώς, η Οpel, μια γερμανική φίρμα που πλέον ανήκει στον μεγάλο όμιλο Stellantis ( που περιλαμβάνει και άλλες φίρμες όμως την Peugeot, Citroen, Fiat κ.α.) ανέμενε το «πράσινο φως» από τα αφεντικά του γκρουπ. Έτσι, η έγκριση δόθηκε και πλέον το νέο μοντέλο αναμένεται να μπει στην γραμμή παραγωγής σε λιγότερο από τρία χρόνια, και το λανσάρισμα του αναμένεται να συμβεί το 2025.

«Το νέο Manta θα είναι και πάλι ένα αυτοκίνητο γεμάτο συναίσθημα. Με την ηλεκτρική ισχύ να εγγυάται επιτάχυνση πρώτης τάξεως, στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού. Το Manta μας θα πρεσβεύει για άλλη μια φορά την αγνή οδηγική απόλαυση. Θα φτιάξουμε μια συναρπαστική και εκπληκτικά ευρύχωρη μετενσάρκωση του πρώτου Manta.» ανέφερε μεγαλοστέλεχος της Opel.

Από το πρώτο κόνσεπτ στον πρόγονο

Να σημειωθεί, ότι ήδη η Opel έχει δώσει μια πρόγευση από το μοντέλο παραγωγής, μέσω του κόνσεπτ, GSe Elektromod, που ήταν περισσότερο μια σχεδιαστική «πρόβα» για το πως επιθυμεί να δει στους δρόμους η φίρμα το μοντέλο της. Και όπως φαίνεται, οι γραμμές του παραπέμπουν στο πρώτο Manta, με απώτερο στόχο να παντρέψει την «παλιά γενιά» αγοραστών με τη νέα, που σε κάθε περίπτωση θα ήθελε ένα ρετρό σχεδιαστικά μοντέλο, με τις πιο σύγχρονες επιταγές που προάγει η ηλεκτροκίνηση.

Το πρώτο κόνσεπτ είχε ισχύ που άγγιζε τους 147 ίππους ενώ, η μικρή μπαταρία του, των 31 kWh δεν προσφέρεται σε αυτονομία περισσότερα από 200 χλμ. Οπότε, η νέα γενιά αναμένεται να έχει πλήρως ανταγωνιστική αυτονομία ( πιθανόν θα ξεπερνά τα 450 – 500χλμ) ενώ, τα συστήματα συνδεσιμότητας, υποβοήθησης και οι εφαρμογές θα πρωταγωνιστούν στο ταμπλό του νέου μοντέλου, που και εδώ θα υπάρχουν αρκετές σχεδιαστικές αναφορές στο παρελθόν. Το νέο μοντέλο θα πατάει στη νέα πλατφόρμα STLA Medium ( στην οποία θα βασιστούν και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου Stellantis) ενώ, μεταξύ άλλων, η κορυφαία έκδοση θα αποδίδει 400 ίππους, αρωγός των οποίων θα είναι οι δύο, ισχυροί ηλεκτροκινητήρες.

Το Opel Manta, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1970 , ώς ένα μοντέλο που πρόβαλε την σπορ οδήγηση, κερδίζονταν το κοινό του με την κουπέ  εμφάνιση του, τις δύο πόρτες και την πίσω κίνηση Και όπως φαίνεται και ο επίγονος του είναι έτοιμος να ταράξει τα νερά της αυτοκίνησης,  μιας συνταγή που ήδη έχουν λανσάρει αρκετές φίρμες, και από τα νούμερα ( σε πωλήσεις και στα ταμεία ) φαίνεται ότι η τολμηρή απόφαση τους αποδείχθηκε …λίρα εκατό!