Μετά από ένα χρόνο θεατρικού mute, η «προφητική» παράσταση του Γιώργου Χρυσοστόμου «Μute» πατάει play και επανέρχεται δριμύτερη.

Η χειροποίητη, με πολλά αυτοβιογραφικά στοιχεία παράσταση – στοίχημα που πέτυχε!- του Γιώργου Χρυσοστόμου, αφού έκανε την προηγούμενη σεζόν πολλά απανωτά sold out στην Κεντρική Σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και στην ακόμα μεγαλύτερη σκηνή του Θεάτρου Τζένη Καρέζη, βγαίνει από την παύση κι επιστρέφει για λίγες μόνο παραστάσεις σε επιλεγμένα ανοιχτά θέατρα της Αττικής. Η περιοδεία ξεκινάει Τρίτη 22 Ιουνίου από το Δημοτικό Θέατρο Άλσους Ηλιούπολης Δ. Κιντής ενώ ο επόμενος σταθμός της είναι την Κυριακή 4 Ιουλίου το Κηποθέατρο Παπάγου.

Πρωταγωνιστής της παράστασης είναι ένας άνθρωπος που κυνηγά το μυαλό του, ένας άνθρωπος που αρνείται τις λέξεις. Μια πολυκατοικία. Ένας μαέστρος, ένας ηλικιωμένος, ένας φοβιτσιάρης, ένας γυμναστής, ένας σεξομανής, ένας γκαντέμης… Τι τους συνδέει; Είναι ένας ή περισσότεροι; Κάποτε όλα διαλύονται· οι λέξεις έρχονται απρόσμενα. Μια παράσταση με μουσική χωρίς μουσικούς, με λέξεις χωρίς λέξεις. Μια παράσταση που κάποιος τολμά να ανοίξει την πόρτα του δωματίου του και να δείξει τι πραγματικά υπάρχει μέσα σε αυτό.

Ο Γιώργος Χρυσοστόμου, γράφει στα «Νέα» τους λόγους που πρέπει να παρακολουθήσει κανείς το «Mute».

«Ο καθένας μπορεί να βρει τον δικό του λόγο για να δει μια παράσταση. Εγώ θα εκθέσω τους λόγους, που έχω ακούσει κυρίως δια τηλεφώνου, για τους οποίους αρκετοί θεατές μού είπαν ότι θα το δουν.

1. Αρκετοί με συμπαθάνε ιδιαιτέρως. Κάποιοι το είχαν δει πριν την πρώτη καραντίνα και το θεώρησαν προφητικό. Κάποιοι άλλοι δε δήλωσαν ότι θέλουν να το ξαναδούν αφού έζησαν στην πραγματικότητα αυτό που είδαν. Άλλοι είδαν αυτό που έζησαν. Άλλοι το είδαν και το έζησαν εκείνη την ώρα. Πολλοί διαφώνησαν. Αρκετοί συνάδελφοί μου ξίνισαν-καλό σημάδι-αλλά δεν εκφράστηκαν αρνητικά.

2. Κάθε «παράθυρο» του σκηνικού δονεί αλλιώς τον καθένα και στον καθένα.

3. Έχει μουσικάρες.

4. Και τέλος η παράσταση υποστηρίζει την εστίαση διότι ό,τι και να πει κανείς είναι η καλύτερη αφορμή για μην μείνει η παρέα στο mute ή στην οθόνη του κινητού πίνοντας ένα, δύο και τρία και τέσσερα ποτά.

5. Ενώ ο ήρωας δεν μιλάει ακούγονται πολλά Είχε πολύ κόσμο όταν το έφτιαχνα ενώ ήμουν μόνος. Την πρώτη φορά που το έδειξα σε κάποιον κατ’ ιδίαν και κατ’οίκον μου είπε «Άστο καλύτερα».

6. Δούλεψα με πέντε υπέροχες γυναίκες που μου σμιλέψαν το Εγώ. Το καλύτερο κοπλιμάν που άκουσα ήταν το «Δεν σου το ‘χα ρε».

7. Έχει μια σχέση με το κοινό που η πανδημία, μας την έκοψε πάνω στα μέλια.

8. Ένας Θεός ξέρει αν κάποιος που θα έρθει να την δει θα μπορεί να την ξαναδεί, γιατί σε κάθε παράσταση κινδυνεύει η σωματική μου ακεραιότητα.

9. Είναι άρτιο σαν πίνακας του Τζάκσον Πόλοκ.

10. Είναι όλο μου το «παιδί» μέσα σε αυτήν την παράσταση και η ίδια η παράσταση είναι το «παιδί» μου»