Η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης διοργανώνεται από το 1905. Αν εξαιρεθεί η περίοδος του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου, η ελβετική έκθεση αυτοκινήτου διοργανώνεται ανελλιπώς, όντας η πρώτη πανευρωπαϊκή, που έδινε το στίγμα των μελλοντικών εξελίσεων στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πέρσι, η έκθεση στην Γενεύη αλλά και σε άλλες γωνιές του κόσμου αντίστοιχες φιέστες αναβλήθηκαν. Η πανδημία έδωσε την ευκαιρία στις αυτοκινητοβιομηχανίες να στραφούν στις διαδικτυακές παρουσιάσεις, να επενδύσουν πολύ περισσότερο στο διαδίκτυο, ενώ, πλέον, οι περισσότεροι αναλυτές αναφέρουν ότι ο κορωνοϊός ίσως να φέρει τα πάνω – κάτω και στις εκθέσεις αυτοκινήτου, με πολλά σαλόνια να μην καταφέρουν να ξανα – διοργανωθούν. Οι εικονικές περιηγήσεις,τα ιντερνετικά σαλόνι αυτοκινήτου μπορεί να μην έχουν την αίγλη των μεγαλοπρεπών σαλονιών, και οι επισκέπτες να μην μπορούν να δουν ζωντανά το μοντέλο της αρεσκείας τους, όμως, αποτελούν μια εύκολη πλέον λύση, από τον καναπέ του σπιτιού να δουν τα καινούργια μοντέλα, με εφαρμογές που σε βάζουν να …καθίσεις ακόμη και πίσω από το τιμόνι!

ON – LINE ΣΕΡΒΙΣ

Η πανδημία έδωσε τη δυνατότητα στις αντιπροσωπείες να στραφούν και να δώσουν , ταχύτατα, λύσεις στην διαδικτυακή εξυπηρέτηση των πελατών, σε τομείς της επισκευής, των ανταλλακτικών και του γενικού σέρβις. Έτσι, ήδη, οι περισσότερες φίρμες προσφέρουν on – line κλείσιμο ενός ραντεβού με το συνεργείο μας, ενώ, αρκετές φίρμες δίνουν και τη δυνατότητα παραλαβής του οχήματος από τον χώρο μας. Επίσης, μέσω sms μπορούν να σε ενημερώουν για την πορεία της επισκευής, το κόστος και επιπλέον βλάβες που μπορεί να παρουσιαστούν.

Ο ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

Μπορεί η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου να μετράει πληγές, εξαιτίας της πανδημίας, όμως, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δείχνουν να αυξάνουν τα μερίδια τους. Ενδεικτικό αυτού, ότι, τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν το 8% των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη μέσα στο 2020. Όπως αναφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ, η πωλήσεις καινούργιων ΙΧ ( βενζίνης και ντίζελ) σημειώνουν πτωτική πορεία, αντιθέτως, οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (συμπεριλαμβανομένων των αμιγώς ηλεκτρικών και των υβριδικών plug-in) έχουν αυξηθεί. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να έχουν υπερδιπλασιάσει το μερίδιο αγοράς τους στην ευρωπαϊκή αγορά, σε σχέση με πέρσι.

ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ ΙΧ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ!

Σήμερα, αρκετές αντιπροσωπείες προσφέρουν τις πλέον αναβαθμισμένες ψηφιακές πλατφόρμες, όπου ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να δει, να επιλέξει το μοντέλο της αρεσκείας του, με όλες τις παραμέτρους σε εξοπλισμό, κινητήρες και τις εξατομικευμένες λύσεις που προτείνουν οι κατασκευαστές.Για παράδειγμα, ηToyota, εγκαινίασε μια νέα πλατφόρμα, μέσω της οποίας ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να «παρακάμψει» την επίσκεψή του στην αντιπροσωπεία και να παραγγείλει το μοντέλο της αρεσκείας του On line. Στο ίδιο μήκος κύματος και η Volvo που προτείνει τη διαδικτυακή πώληση μέσω της πλατφόρμας, που την ονομάζει Online Ordering. Μέσω αυτής ο πελάτης μπορεί πλέον να βρει συγκεντρωμένες όλες τις τρέχουσες προσφορές για τα μοντέλα της Volvo και να κατοχυρώσει αυτή που τον ενδιαφέρει.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΧ

Η πανδημία έφερε αλλαγές στον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου. Το πιο βασικό, ότι, πλέον, μέσα στο αυτοκίνητο χρησιμοποιούμε μάσκα, ενώ έχουμε περιορίσει δραστικά την χρήση των χαρτονομισμάτων, όπως στα διόδια , στα πρατήρια καυσίμου.  Επίσης, οι περιοριστικές πολιτικές των κρατών είχαν σημαντική επίπτωση στην ενεργειακή ζήτηση, καθώς η κατανάλωση και οι μετακινήσεις μειώθηκαν δραστικά, με το μεγαλύτερο όφελος να το καπρώνεται το περιβάλλον χάρη στην μεγάλη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.