To νέο Corsa αποτελεί ήδη μέλος της οικογένειας των ηλεκτρικών που βρίσκεται στην ελληνική αγορά. Το μικρό, ταλαντούχο με αμιγώς ηλεκτροκίνηση αυτοκίνητο, είναι από τις πιο δελεαστικές προτάσεις στην αγορά, και καυχιέται ότι προσφέρει μεγάλη αυτονομία, μηδενικές εκπομπές ρύπων αλλά και δυνατότητες φόρτισης που κάνουν την αφορά του ακόμη πιο δελεαστική.  Με κομψή εμφάνιση, ελαφρώς διαφοροποιημένη από την συμβατική έκδοση βενζίνης αγγίζει σε μήκος τα 4,06 μέτρα. Στο μενού που ξεχωρίζει, και συγκεκριμένα στην ηλεκτρική του λειτουργία το νέο μοντέλο φέρει ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων ενώ η ροπή των 260 Nm παρέει εξαιρετική απόκριση, επιτάχυνση και σε κάθε περίπτωση δυναμικές επιδόσεις. Το Corsa-e χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 50 χλμ/ώρα, και μόνο 8,1 δεύτερα για το σπριντ 0 – 100 χλμ./ωρα – τιμές εφάμιλλες των σπορ αυτοκινήτων.

Η μέγιστη ταχύτητα των 150χλμ/ώρα είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη.  Το νέο μοντέλο μπορεί μετά από μια πλήρη φόρτιση να προσφέρει αυτονομία 337 χιλιομέτρων. Διαθέτει  μπαταρία 50 kWh που μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της (ταχεία φόρτιση) σε 30 λεπτά. Το Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης – μέσω επιτοίχιου φορτιστή (wall box), ταχυφορτιστή ή καλωδίου για οικιακές πρίζες – ενώ η εγγύηση της μπαταρία παρέχει κάλυψη οκτώ ετών/160.000χλμ. Στον τομέα του εξοπλισμού περιλαμβάνει πληθώρα σε συστήματα αυτόνομης πέδησης, υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες κ.α.

Πλούσιο είναι και σε συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως η υποβοήθηση πλαϊνού τυφλού σημείου, σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης, το  σύστημα φωτισμού IntelliLux LED Matrix, κάτι που η  Opel προσφέρει για πρώτη φορά στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων. Τα οκτώ στοιχεία LED, ελεγχόμενα από μια εμπρός κάμερα υψηλής ανάλυσης νέας γενιάς, προσαρμόζουν συνεχώς τη φωτεινή δέσμη στις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες και στο περιβάλλον.

Eπίσης, εάν το αυτοκίνητο παρεκκλίνει ακούσια από τη λωρίδα του, το σύστημα active lane assist εφαρμόζει διορθωτική παρέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης. Το σύστημα κρατά επίσης το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας. Η τιμή του διαμορφώνεται, μετά το όφελος της επιδότησης στα 27.031 ευρώ.