Ένα χρόνο πριν λανσαριστεί στην αγορά περί τα τέλη του 2021, το BMW Group δίνει μία πρώτη γεύση από τη μελλοντική BMW iX, που σήμερα βρίσκεται σε φάση εξέλιξης για μαζική παραγωγή.

Σχεδιασμένη εξ αρχής ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, η iX ουσιαστικά αναπροσαρμόζει την επιτυχημένη φιλοσοφία Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW.

Στο νέο μοντέλο κυριαρχεί η μινιμαλιστική σχεδίαση, οι άνετοι χώροι, οι τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες και φυσικά ο εξηλεκτρισμός σε συνδυασμό με την αυτοματοποιημένη οδήγησης και συνδεσιμότητα.

Το εξωτερικό της BMW iX ουσιαστικά επαναπροσδιορίζει τις δυναμικές αναλογίες ενός μεγάλου SAV της BMW. Η BMW iX είναι παρόμοια με την BMW X5 σε μήκος και πλάτος, και έχει σχεδόν το ίδιο ύψος με την BMW X6 λόγω της εκτεταμένης γραμμής της οροφής. Από τη άλλη, η διάσταση των τροχών της θυμίζει την BMW X7.

Ειδικότερα, το νέο μοντέλο φέρει την Πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive – με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, τα ηλεκτρονικά ισχύος, την τεχνολογία φόρτισης και τη μπαταρία υψηλής τάσης – και θα αποδίδει μέγιστη ισχύ πάνω από 370 kW/500 ίππους. Αυτό εγγυάται 0-100χλμ/ώρα σε 5΄΄!

Η μπαταρία υψηλής τάσης τελευταίας γενιάς υπολογίζεται να παρέχει αυτονομία πάνω από 600 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.

Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο, ότι χάρη στη νέα τεχνολογία φόρτισης της BMW iX επιτρέπει ταχεία φόρτιση με συνεχές ρεύμα (DC) ισχύος έως 200 kW. Με αυτό τον τρόπο, η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται από το 10 μέχρι το 80% της συνολικής της χωρητικότητας σε λιγότερο από 40 λεπτά.

Πέραν αυτού, μέσα σε δέκα λεπτά η ενέργεια που διοχετεύεται στη μπαταρία μπορεί να αυξήσει την αυτονομία του αυτοκινήτου πάνω από 120 km.

Χρειάζονται λιγότερο από 11 ώρες για τη φόρτιση μιας άδειας μπαταρίας υψηλής τάσης στο 100% της χωρητικότητάς της με ισχύ 11 kW από ένα Wallbox.