Η Renault φανέρωσε σε μια ειδική, διαδικτυακή παρουσίαση το ηλεκτρικό της πλάνο,αυτό που θα την οδηγήσει στην «απεξάρτηση» της από τις εκπομπές ρύπων με μοντέλα που θα συνταράξουν την αγορά. Όμως το νέο Mégane eVision, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο, που δεν θα μείνει στα χαρτιά, και αναμένεται να εξελιχθεί  σε μοντέλο παραγωγής μέσα στο 2021.

Το Mégane eVision βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV, η οποία όμως, θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον και σε άλλα μοντέλα που θα έχουν ως βασικό «πυλώνα» την ηλεκτροκίνηση . Το τολμηρό σχεδιαστικά μοντέλο έχει μήκος 4,2 μέτρα ( άρα είναι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο με άνετους χώρους), και υπόσχεται να προσφέρει την πιο προηγμένη τεχνολογική καινοτομία που προσφέρει σήμερα, η σύγχρονη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία που ήδη έχει δείξει εξαιρετικά δείγματα γραφής στα ηλεκτρικά οχήματα ( όπως το Zoe που είναι στην κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη). Η κίνηση του Mégane eVision  βασίζεται σε έναν εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 217 ίππους με την ροπή να σκαρφαλώνει στα 300 Nm. H κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, με την μπαταρία των 60 kWh (400V) που παρέχει την δυνατότητα φόρτισης έως 130 kW. Η Renault, αναφέρει, ότι η μπαταρία του Mégane eVision είναι από τις πιο λεπτές που υπάρχουν σήμερα, κάτι που δεν θα περιορίζει τον εκμεταλλεύσιμο χώρο (όπως ίσχυε στα πρώτης γενιάς ηλεκτρικά αυτοκίνητα).

Το Mégane eVision φέρει μια νέα σχεδιαστική γλώσσα, που θα την δούμε να λανσάρεται και σε άλλα μοντελα της Renault.  Εντύπωση προκαλούν τα LED Matrix εμπρός  φωτιστικά, που αντικαθιστούν τη γρίλια και αγκαλιάζουν το έμβλημα της Renault, οι διπλοί αεραγωγοί κ.α.

Εκτός από το αεροδυναμικό σχήμα, οι ζάντες είναι 20 ιντσών, με το υπερυψωμένο αμάξωμα να θυμίζει ένα SUV σε χάτσμπακ… περιτύλιγμα. Σήμερα, η Renault έχει αγγίξει σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων τις 350.000 μονάδες, ενώ, το νέο Mégane eVision θα ενισχύσει περαιτέρω το ηλεκτρικό της «οπλοστάσιο», και αυτό είναι μόνο η αρχή. Έως το 2030, η γαλλική φίρμα επιθυμεί να έχει απομειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και 50% σε σχέση με το 2010. Για να επιτευχθεί αυτό έως το 2022, όλα τα νέα μοντέλα του Groupe Renault θα έχουν τουλάχιστον μία ηλεκτρική ή εξηλεκτρισμένη έκδοση.