Η ημέρα που εκπτώσεις χτυπάνε κόκκινο έφτασε. Με αφορμή τις προσφορές της Black Friday, η Eurostat έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία σχετικά με το πόση ώρα αφιερώνουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές στα ψώνια τους ή σε προσωπικές υπηρεσίες.

Ο μέσος Έλληνας φαίνεται πως ξοδεύει περίπου 18 λεπτά ημερησίως σε ψώνια.

Λίγο πιο κάτω βρίσκονται οι Ρουμάνοι, οι οποίοι φαίνεται πως δαπανούν λιγότερο χρόνο και συγκεκριμένα 17 λεπτά στις αγορές τους. Την πρωτιά ωστόσο φαίνεται πως κατακτούν οι Γερμανοί αφιερώνοντας  36 λεπτά ημερησίως στις αγορές τους.

Ακολουθούν οι Ολλανδοί με 32 λεπτά και στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Βρετανοί με 31 λεπτά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλες της χώρες που μελέτησε η Eurostat, η γυναικεία συμμετοχή ήταν πιο ισχυρή από των αντρών.

Η συγκεκριμένη έρευνα πραγματοποιήθηκε μεταξύ του 2008 και του 2015 σε δεκαπέντε χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στην έρευνα συμμετείχαν πολίτες της ηλικίας 20 έως 74 ετών.