H Citroen έχει κάθε λόγο να περηφανεύεται ότι το νέο C5 Aircross είναι η ναυαρχίδα της. Όμως, πλέον, ο ανταγωνισμός δεν είναι μόνο δύσκολος – και ιδιαιτέρως για ένα μοντέλο που έρχεται στην δύση του 2018 – αλλά, και πολύ σκληρός με παίκτες που έχουν μοιραστεί την πίτα της μεσαίας κατηγορίας των SUV. Σε αυτή την κατηγορία, οι Γάλλοι ελπίζουν να ενισχύσουν την παρουσία τους ( μαζί με το επιτυχημένο C3 Aircross) με το πληθωρικό σε τεχνολογία C5 Aircross.

Το νέο μοντέλο έχει να αντιμετωπίσει το Skoda Kodiaq, το Seat Ateca, το Peugeot 3008, το Renault Kadjar, το VW Tiguan κ.α. Όλα τα προαναφερόμενα μοντέλα έχουν ισχυρά αβαντάζ, πληθώρα επιλογών σε εξοπλιστικά καλούδια , τεχνολογικές καινοτομίες και μεγάλη παλέτα κινητήρων – ντίζελ και βενζίνης.

Το νέο C5 Aircross έχει μήκος 4,5 μέτρα, με τη γαλλική φίρμα να διατείνεται ότι είναι άνετο σε χώρους, και με κινητήρες βενζίνης και diesel, απόδοση από 130 έως και 180 ίππους, που συνδυάζονται με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8. Επίσης, θα κυκλοφορήσει και σε plug-in υβριδική έκδοση (στα τέλη του 2019).

Η νέα ναυαρχίδα της Citroën δίνει αρκετές λύσεις εξατομίκευσης στην εξωτερική εμφάνιση ενώ σίγουρα μπορεί να μεταφέρει με περίσσεια άνεση τους μελλοντικούς επιβάτες με όπλο την σύγχρονη ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions . Επίσης, ο χώρο αποσκευών ξεκινάει από τα 580 και αγγίζει τα 720 λίτρα.

Θα προσφέρεται με έξι τεχνολογίες συνδεσιμότητας, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η ασύρματη φόρτιση των smartphones.

Στα ατού σημειώστε τα είκοσι συστήματα υποβοήθησης για τον οδηγό, με το Highway Driver Assist που είναι ένα αναβαθμισμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 2).

Το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2018 στις ευρωπαϊκές αγορές, λίγο αργά, για μοντέλο σε μια κατηγορία που ήδη έχει κλείσει από συμμετοχές.