Το VW Up αναμένεται το φθινόπωρο με ραφιναρισμένη σχεδίαση ενώ μια σειρά στοχευμένων παρεμβάσεων δίνει στο μικρό μοντελάκι ένα ακόμη ισχυρό αβαντάζ έναντι του ανταγωνισμού. Το μήκος του παραμένει στα 3,6 μέτρα, τιμή που το κάνει ιδιαίτερα ευέλικτο μέσα στην πόλη. Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη του VW up!, η προσθήκη ενός TSI κινητήρα χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις χωρίς θα θίγεται η οικονομία καυσίμου.

Το τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 999 κ.εκ., up! θα προσφέρεται σε τρεις πλέον εκδόσεις από πλευράς ισχύος: Με 60 ή 75 ίππους με την καινούργια να αποτελεί αυτή των 90 ίππων. Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στο μηχανικό κιβώτιο των πέντε σχέσεων ή προαιρετικά την αυτοματοποιημένο μονάδα με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων. Σαφώς, η πιο οικονομική έκδοση παραμένει αυτή που χρησιμοποιεί ως καύσιμο το φυσικό αέριο με απόδοση 68 ίππους – οι εκπομπές ρύπων είναι στα 82 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. H κατανάλωση καυσίμου για την έκδοση των 75 ίππων είναι στα 4,1 λίτρα βενζίνης/100χιλιόμετρα. Η τελική ταχύτητα των 185 χιλιομέτρων για την έκδοση των 90 ίππων βάζει το μικρό μοντελάκι χωρίς κόπο στη λίστα των μοντέλων που μπορούν άνετα να παίξουν και το ρόλο του μικρού ταξιδιώτη.

Το γερμανικό μοντέλο όσο αφορά την εξωτερική σχεδίαση δεν έχει κάποιες σημαντικές αλλαγές. Θα εμπλουτίζεται με νέα χρώματα εξωτερικά του αμαξώματος -επτά στο σύνολο- ενώ οι τροχοί 17 ιντσών συνθέτουν το ανανεωμένο up! Ίδιος παραμένει και ο εξοπλισμός του εκτός ότι στο φρεσκαρισμένο μοντέλο βλέπουμε δύο νέα ηχοσυστήματα τα οποία χάρη στη λειτουργία «Composition Phone» και τη βάση που τοποθετείται στην κορυφή της κονσόλας μετατρέπουν ένα smartphone σε κέντρο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Στις εφαρμογές που προσφέρει ξεχωρίζει η «maps+more» της VW που επιτρέπει την πλοήγηση ακόμα και όταν δεν είσαι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο.

Επίσης, για πρώτη φορά στο μικρό μοντέλο ο οδηγός θα έχει δυνατότητα ανοικτής ακρόασης, νέα εργονομικά μπουτόν, αισθητήρες βροχής και φώτων, στοιχεία που απουσίαζαν από το προγενέστερο up. Ανάλογα με την έκδοση μπορεί να εφοδιαστεί και με σύστημα αυτόματου κλιματισμού με αντί-αλλεργικό φίλτρο, ενώ το ηχοσύστημα μπορεί να συνδεθεί με smartphone αντί για το σύστημα της Garmin που γνωρίζαμε μέχρι τώρα.