Την υδρογονοκίνητη έκδοση της GLC παρουσίασε η Mercedes, που αναμένεται να λανσαριστεί στα μέσα του 2017, με βασικό πλεονέκτημα τις μηδενικές εκπομπές ρύπων. Συγκεκριμένα, η GLC F-CELL η διαθέτει plug-in υβριδικές δυνατότητες, με την αυτονομία να αγγίζει τα 500 χλμ. Το γερμανικό μοντέλο διαθέτει δύο δεξαμενές υδρογόνου, με την καθεμία να φουλάρει με 4 κιλά υδρογόνου ενώ ο χρόνος φουλαρίσματος να είναι στα 3 λεπτά.

Η ηλεκτρική της αυτονομία ανέρχεται στα 50 χιλιόμετρα. Εξίσου σημαντικό ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου θα καταλαμβάνει μόνο 30% λιγότερο χώρο και θα μπορεί να τοποθετηθεί για πρώτη φορά στον χώρο του κινητήρα – και στο πάτωμα όπως συμβαίνει στα περισσότερα υδρογονοκίνητα μοντέλα.