Η Toyota δικαιώνεται. Με τις αθροιστικές, παγκόσμιες πωλήσεις των υβριδικών οχημάτων να αγγίζουν τα 9 εκατομμύρια μονάδες, η ιαπωνική φίρμα είναι πλέον η πρώτη εταιρεία στον κόσμο στην κατηγορία που είχε επενδύσει πριν από 20 χρόνια.

Πρόσφατα, η γκάμα της εμπλουτίστηκε από την τέταρτη γενιά Prius, του μοντέλου που είχε ανοίξει τη συγκεκριμένη κατηγορία πριν από 20 χρόνια.

Από τα τέλη Απριλίου του 2016, η Toyota διαθέτει 33 υβριδικά επιβατικά μοντέλα και ένα plug-in hybrid (PHV) σε περισσότερες από 90 χώρες και περιοχές.

Η Toyota ανακοίνωσε την πρωτοβουλία Toyota Environmental Challenge 2050 πέρσι τον Οκτώβριο, με στόχους για τη μείωση των αρνητικών επιπτώσεων των οχημάτων στην παγκόσμια περιβαλλοντική υγεία. Όραμά της οι σχεδόν σε μηδενικοί ρύποι για τη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας. Προκειμένου να εκπληρώσει τους στόχους της, η Toyota θα επεκτείνει ακόμα περισσότερο την υβριδική γκάμα της και θα προσπαθήσει να συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος με ετήσιες πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίων μονάδων και αθροιστικές πωλήσεις 15 εκατομμυρίων μονάδων μέχρι το 2020.

Η Toyota υπολογίζει ότι μέχρι τις 30 Απριλίου, η χρήση υβριδικών οχημάτων Toyota2 αντί συμβατικών αυτοκινήτων παρόμοιων διαστάσεων και επιδόσεων είχε σαν αποτέλεσμα περίπου 67 εκατομμύρια λιγότερους τόνους εκπομπών3 εκπομπών CO2 -που θεωρείται και η αιτία της παγκόσμιας αύξησης θερμοκρασίας της Γης (φαινόμενο θερμοκηπίου). Η Toyota υπολογίζει επίσης ότι τα υβριδικά οχήματα της έχουν εξοικονομήσει περίπου 25 εκατομμύρια βενζίνης συγκριτικά με την κατανάλωση βενζινοκίνητων μοντέλων της ίδιας κατηγορίας.