Το πρώτο Sprinter έκανε το επίσημο ντεμπούτο του πριν από 20 χρόνια. Ήταν ένα μοντέλου που χάραξε μια πολύ επιτυχημένη εμπορικά πορεία, τόσο για το ίδιο το μοντέλο, όσο και για την μετέπειτα ανάπτυξη της γερμανικής φίρμας και σε άλλες υποκατηγορίες των βαν – βανέτ. To Sprinter έχει κερδίσει πάνω από από 2,9 εκατομμύρια πελάτες σε όλο τον κόσμο και κυκλοφορεί σε περισσότερες από 130 χώρες.

Ιστορικά, να αναφέρουμε ότι το νέο Sprinter διαδέχθηκε έναν πραγματικό θρύλο, το ελαφρύ επαγγελματικό της Mercedes-Benz με το σύντομο όνομα T1, από το οποίο είχαν παραχθεί περίπου ένα εκατομμύριο οχήματα σε 18 χρόνια.

Παρουσιάστηκε στην αγορά για πρώτη φορά το 1995 και ανανεώθηκε πλήρως τόσο εμφανισιακά όσο και τεχνολογικά το 2000. Οι επόμενες ορατές αλλαγές ακολούθησαν το 2002. Το 2006 ένα ολοκαίνουριο Sprinter έκανε το ντεμπούτο του. Το 2009 απέκτησε νέους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων. Η πιο πρόσφατη εξέλιξη είναι το νέο Sprinter που παρουσιάστηκε το 2013 με εκτενείς περαιτέρω βελτιώσεις. Ένα είναι σίγουρο: σε καμία περίπτωση η ιστορία δεν τελειώνει εδώ.

Η παραγωγή του ξεκίνησε από το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Ντίσελντορφ ενώ σήμερα παράγεται σε περισσότερα από έξι εργοστάσιο σε όλο τον κόσμο.

Η γκάμα περιλαμβάνει τρία μεταξόνια, τέσσερις εκδόσεις μήκους και τρεις βάρους, μικτό βάρος από 3,2 έως 5,0 τόνους, καθώς και πολυάριθμες εκδόσεις αμαξώματος και εξοπλισμού. Επίσης, οι πετρελαιοκινητήρες του Sprinter αποδίδουν ισχύ που κυμαίνεται από 95 – 190 ίππους ενώ υπάρχει κι ένας βενζινοκινητήρας που αναπτύσσει 156 ίππους. Επίσης, υπάρχουν και δύο κινητήρες φυσικού αερίου μονού και διπλού καυσίμου που αποδίδουν 156 ίππους.

Είναι επίσης, ιδιαίτερα οικονομικό χάρη στο πακέτο BlueEFFICIENCY Plus, όπου η κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC πέφτει έως και στα 6,3 λίτρα/100χλμ!