Προσαρμόζοντας τις προδιαγραφές του στο σήμερα, το Fiat Punto αποκτά νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 0,9 λίτρων.

Το Fiat Punto δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Σήμερα, στην πρόσφατα ανανεωμένη εκδοχή του, η σημαντικότερη διαφοροποίηση κρύβεται κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του αμαξώματος. Ο λόγος για τον δικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 875 κ.εκ. ο οποίος προέρχεται από το Fiat 500 επιχειρώντας να συνδυάσει τη δυναμική ενός υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ με την πολυπόθητη στις ημέρες μας οικονομία καυσίμου. Στην πράξη, οι 85 ίπποι και τα 145 Nm ροπής εξασφαλίζουν ικανοποιητικές επιδόσεις, αρκεί ο οδηγός να εκμεταλλευτεί την παρουσία του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων, διατηρώντας τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. Αν επιλέξει το πρόγραμμα λειτουργίας ECO (μειωμένη ροπή κατά 35 Nm) θα καταφέρει να διατηρήσει τη μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου κάτω από τα 7 λίτρα/100 χλμ. Στην γκάμα του ανανεωμένου Punto διατηρούνται και οι μέχρι σήμερα γνωστοί κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου, ξεκινώντας από τους 69 ίππους και φτάνοντας τους 135 ίππους.

Κατά τα άλλα, οι αισθητικές παρεμβάσεις στο εξωτερικό τμήμα αφορούν κυρίως τον μπροστινό και τον πίσω προφυλακτήρα.

Το Fiat Punto του 2012 είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγοράς με εξαίρεση την έκδοση με τον δικύλινδρο κινητήρα βενζίνης (TwinAir), η οποία αναμένεται στις αρχές Απριλίου.