Το κόκκινο χαλί είναι μια σύγχρονη εμπορική συνδιαλλαγή. Μεταξύ σχεδιαστή, στυλίστα και ηθοποιού. Με όφελος για κάθε μέλος. Ο οίκος λαμβάνει δημοσιότητα και ανεβάζει την εμπορική του αξία. Η ηθοποιός γίνεται αξιοπρόσεκτη τραβώντας την προσοχή των παραγόντων του Χόλιγουντ. Και η στυλίστρια σε ρόλο μεσάζοντα παίρνει την αμοιβή της από αυτό το προξενιό επιτυχίας.

Επομένως δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό. Αφού το γούστο είναι ένα θέμα προς συζήτηση τόσο σχετικό όσο και οι εκατοντάδες χιλιάδες μπλόγκερ που λένε τη γνώμη τους και βαθμολογούν τις εμφανίσεις των παρευρισκομένων στις μεγάλες απονομές βραβείων.

Αυτό συνέβη και στις φετινές Χρυσές Σφαίρες, όπου παρέλασε όλη η κοινότητα του Χόλιγουντ. Κινηματογραφικές και τηλεοπτικές πρωταγωνίστριες, σταρ και επιχειρηματίες καλλονές ανανέωσαν την τιμή της κομψότητάς τους που εξαργυρώνουν λίγους μήνες αργότερα. Οταν υπογράφουν δηλαδή συμβόλαια συνεργασίας κάποιων εκατομμυρίων δολαρίων με οίκους πολυτελείας.

Το επιβεβαίωσε η ουκρανικής καταγωγής Μίλα Κούνις, η οποία εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί με μαύρη τουαλέτα Dior, λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση του συμβολαίου της με τον γαλλικό οίκο, ακολουθώντας τα βήματα της Μαριόν Κοτιγιάρ στις διαφημιστικές καμπάνιες και δηλώνοντας: «Συνήθως φοράω τζιν παντελόνι και ένα T-shirt, αλλά μου αρέσει να εξερευνώ τα πιο θηλυκά κομμάτια για τις εμφανίσεις μου στο κόκκινο χαλί».

Στην κορυφή της πυραμίδας της φετινής παρέλασης του χολιγουντιανού γκλάμορ ήταν η Αντζελίνα Ζολί. Με μια σατέν μεταξωτή τουαλέτα υψηλής ραπτικής Atelier Versace που το παγωμένο λευκό της χρώμα έσπαγε από μια κόκκινη ψαλιδιά γύρω από τον λαιμό της. Και συμπληρωνόταν από μικρές λεπτομέρειες της κόκκινης μικρής τσάντας – κλατς, ειδικής δημιουργίας του σχεδιαστή παπουτσιών με κόκκινη σόλα Κριστιάν Λουμπουτέν.

Ανάμεσα στην τρικυμία από σιφόν κυματιστές ουρές και αστραφτερές εξώπλατες ή έξωμες τουαλέτες σε γραμμή κλεψύδρας, που μεταμόρφωσαν τις περισσότερες ηθοποιούς σε γοργόνες, υπήρξαν λίγες που δεν εμπιστεύτηκαν τη δύναμη του στυλίστα αλλά τον εαυτό τους. Οπως η Μέριλ Στριπ, η Τίνα Φέι και η Τίλντα Σουίντον. Η τελευταία ξεχώρισε καλύπτοντας όλο της το σώμα, ακόμη μια φορά ντυμένη με σύνολο του Χάιντερ Ακερμαν, σε «παγωμένη» γαλάζια απόχρωση.

Καθώς η λυγερή σιλουέτα της Φρίντα Πίντο χάθηκε στον πρασινογάλαζο όγκο της Prada τουαλέτας της και η Ρούνεϊ Μάρα ήταν στα όρια της εξαΰλωσης μέσα στο μαύρο μακρύ Nina Ricci φόρεμα με κοψίματα στο κορσάζ, το επιμύθιο από την 69η απονομή για τις Χρυσές Σφαίρες λέει πως οι νεαρές πρωταγωνίστριες είναι σε απόγνωση έως τη στιγμή που θα βρουν στυλίστα για να τις απαλλάξει από ενδυματολογικά ατοπήματα.