Κατά το λήξαν έτος 1961, ανήλθαν σε 147 οι άδειες ασκήσεως επαγγέλματος ηθοποιού που εξεδόθησαν υπό της αρμοδίας επιτροπής. Στον ανωτέρω αριθμό περιλαμβάνονται οι απόφοιτοι δραματικών σχολών, οι απόφοιτοι Ωδείων, οι οποίοι έλαβαν άδεια μουσικού θεάτρου, και οι απόφοιτοι σχολών χορού, που έλαβαν άδεια χορευτού. 12 Ιανουαρίου 1962.

«Η παράσταση, από τις αρτιώτερες, που ωργάνωσε τα τελευταία χρόνια ο κ. Κάρολος Κουν, προσγράφεται ανεπιφύλακτα στο ενεργητικό του ‘Θεάτρου Τέχνης’ σαν σημαντικό επίτευγμα. […]. Στην διδασκαλία εξ άλλου του κ. Κουν, θα πρέπει να αποδοθή επίσης και η άριστη ερμηνεία των νέων του θιάσου, που με θέρμη, ειλικρίνεια και ευσυνειδησία απέδωσαν την αγωνία και το εσωτερικό δράμα των νεαρών ηρώων: των Φ. Χηνά, Μ. Κουγιουμτζή, Γ. Μόρτζου, Γ. Μιχαλ(ακ)όπουλου, Μάγιας Λυμπεροπούλου και Έφης Ροδίτη (φωτογραφία). […]. (από κριτική του Βάσου Βαρίκα για την παράσταση του «Θεάτρου Τέχνης» με το έργο του Λακούρ «Τα νέα παιδιά»). 12 Ιανουαρίου 1962.

Το κλιμάκιο του Εθνικού Θεάτρου εγκαινιάζει απόψε τις παραστάσεις του στον Βόλο, στο θέατρο «Αχίλλειον» με το έργο του Ξενόπουλου «Το μυστικό της Κοντέσσας Βαλέραινας», στο οποίο πρωταγωνιστεί η κ. Κυβέλη. 15 Ιανουαρίου 1962.