Η περαιτέρω ενίσχυση των διεθνών συμπράξεων αλλά και των συνεργασιών εντός ελληνικών συνόρων αποτελούν στόχο της εταιρείας φυσικών καλλυντικών Κορρές. Παρά την ύφεση που μαστίζει όλες τις καταναλωτικές κατηγορίες, η Κορρές κατέγραψε στο εννεάμηνο του 2011 αύξηση 10% στην εσωτερική αγορά. Οι πωλήσεις εξωτερικού, οι οποίες προσεγγίζουν το 30% του συνολικού τζίρου (ανήλθε σε 31,8 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2011), κινούνται με ρυθμό αύξησης 5%, δεδομένου ότι το 2011 έγινε η μεταβίβαση της δραστηριότητας στις ΗΠΑ στην Johnson&Johnson. Στο εξωτερικό, όπου έχει παρουσία σε 30 χώρες με 10.000 σημεία πώλησης και 25 καταστήματα, η εμπορική διείσδυση του ομίλου επικεντρώνεται στις αγορές της Ισπανίας, της Γερμανίας και της Ρωσίας, καθώς και στην ανάπτυξη της συνεργασίας με την J&J στην Αμερική.

Σε ό,τι αφορά την Ισπανία, ο όμιλος βρίσκεται ήδη σε 1.000 φαρμακεία, αλλά και σε πολυκαταστήματα, στη Γερμανία εισήλθε το 2011 σε μεγάλη λιανική αλυσίδα, ενώ στη Ρωσία τοποθετήθηκε στις δύο μεγαλύτερες αλυσίδες της χώρας, οι οποίες ελέγχουν πάνω από τα δύο τρίτα της τοπικής αγοράς. Σχετικά πρόσφατα η εταιρεία ενίσχυσε την κεφαλαιακή της δομή με την είσοδο της εταιρείας Armeta – συμφερόντων της κ. Αλεξίας Δαυΐδ – η οποία απέκτησε 14,1% του μετοχικού της κεφαλαίου.