Στην κατά 14% αύξηση των πωλήσεων στον τομέα λιανικού ταξιδιωτικού εμπορίου, αλλά και στην κατά 6,4% άνοδο των πωλήσεων σε κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ τους πρώτους εννέα μήνες του έτους οφείλεται η θετική πορεία του ομίλου Folli Follie Group με συνολικό τζίρο 775,5 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο της περασμένης χρονιάς (αύξηση 5,1%) και καθαρά κέρδη 81,5 εκατ. ευρώ (άνοδος 27,4%). Οι επενδύσεις στα καταστήματα αφορολόγητων ειδών, σε συνδυασμό με την αύξηση του τουρισμού, συνέβαλαν στην ανοδική πορεία του ταξιδιωτικού λιανεμπορίου, ενώ η επιλογή φθηνότερου προϊοντικού μείγματος της Folli Follie, η οποία έχει παρουσία σε 28 χώρες, ενίσχυσε τις πωλήσεις στα καταστήματα. Τα τελευταία αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά βάσει επιθετικού σχεδίου ανάπτυξης στην Κίνα, η οποία αποτελεί προτεραιότητα για την ελληνική εταιρεία, ιδιαίτερα μετά την είσοδο στο μετοχικό της κεφάλαιο του κινεζικού κολοσσού Fosun, ο οποίος έχει αυξήσει τη συμμετοχή του σε 13,4% από 9,5% αρχικά. Κατά τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Γιώργο Βελέντζα, «το αντίδοτο στην κρίση από την πλευρά μας είναι η συνεχής ανάπτυξη σε αγορές όπου η ζήτηση βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Στην Ελλάδα η προσπάθειά μας επικεντρώνεται στη διατήρηση των πελατών με προωθητικές ενέργειες και μείωση τιμών, ενώ παράλληλα περιορίζουμε το λειτουργικό κόστος».