Στην κατά 14% αύξηση των πωλήσεων στον τομέα λιανικού ταξιδιωτικού εμπορίου, αλλά και στην κατά 6,4% άνοδο των πωλήσεων σε κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ τους πρώτους εννέα μήνες του έτους οφείλεται η θετική πορεία του ομίλου Folli Follie Group με συνολικό τζίρο 775,5 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο της περασμένης χρονιάς (αύξηση 5,1%) και καθαρά κέρδη 81,5 εκατ. ευρώ (άνοδος 27,4%). Οι επενδύσεις στα καταστήματα αφορολόγητων ειδών, σε συνδυασμό με την αύξηση του τουρισμού, συνέβαλαν στην ανοδική πορεία του ταξιδιωτικού λιανεμπορίου, ενώ η επιλογή φθηνότερου προϊοντικού μείγματος της Folli Follie, η οποία έχει παρουσία σε 28 χώρες, ενίσχυσε τις πωλήσεις στα καταστήματα. Τα τελευταία αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά βάσει επιθετικού σχεδίου ανάπτυξης στην Κίνα, η οποία αποτελεί προτεραιότητα για την ελληνική εταιρεία, ιδιαίτερα μετά την είσοδο στο μετοχικό της κεφάλαιο του κινεζικού κολοσσού Fosun, ο οποίος έχει αυξήσει τη συμμετοχή του σε 13,4% από 9,5% αρχικά. Κατά τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Γιώργο Βελέντζα, «το αντίδοτο στην κρίση από την πλευρά μας είναι η συνεχής ανάπτυξη σε αγορές όπου η ζήτηση βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Στην Ελλάδα η προσπάθειά μας επικεντρώνεται στη διατήρηση των πελατών με προωθητικές ενέργειες και μείωση τιμών, ενώ παράλληλα περιορίζουμε το λειτουργικό κόστος».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από