Μετά το «μίζερο» 2010 και σε πείσμα του γενικότερου κλίματος λιτότητας, οι κατασκευαστές προτείνουν για το 2011 εξωτικές υπερμοτοσυκλέτες, κάνοντάς μας να πιστέψουμε ότι σύντομα θα φανεί φως στην άκρη του τούνελ.


Οι δυσκολίες πέρασαν και οι καλές μέρες είναι πλέον μπροστά μας. Αυτό είναι το μήνυμα που προσπάθησαν να στείλουν κάποιοι μεγάλοι κατασκευαστές στο δεύτερο σημαντικό σαλόνι της χρονιάς στον χώρο των δύο τροχών, στο Μιλάνο. Μπορεί φυσικά αυτό να μην ισχύει για όλους, καθώς η πτώση των πωλήσεων- ειδικά στις μεγάλες κατηγορίες- μέχρι και 35% επιβάλλει συντηρητικά βήματα για το άμεσο μέλλον. Αισιοδοξία επικρατεί σε Ducati και ΒΜW, όπου η πρώτη παρουσίασε το «διαβολικό» Diavel φορτωμένο με traction control, επιλογές χαρτογράφησης και τον κινητήρα Τestastretta να αποδίδει μόλις…162 ίππους, ενώ η δεύτερη πέρα από το ανανεωμένο G 650 GS μπαίνει σε νέα μονοπάτια με το gigascooter C Concept, με χαρακτηριστικά από S1000 RR και δικύλινδρο ισχυρό κινητήρα αγνώστων- προς το παρόν- λοιπών στοιχείων!

Η Ηonda σφυγμομετρά το κοινό με το- για μελλοντική παραγωγή- θηριώδες πρωτότυπο Crosstourer με τον V-4 κινητήρα της VFR 1200, ενώ άμεσα διαθέσιμο θα είναι το νέο μεγάλο ταξιδιωτικό on-off Crossrunner με τα 800 κυβικά της μικρής VFR και 100 ίππους. Παράλληλα, τα νέα CΒR 250 R, CΒR 125 R και CΒR 600 F αποτελούν προσιτές καθημερινές προτάσεις για κάθε βαλάντιο. Η Κawasaki αρκέστηκε στον νέο βασιλιά της κατηγορίας του λίτρου, το 1.000άρι Νinja μαζί με την «ντυμένη» Ζ 1000 SΧ που παρουσίασε προ μηνός στην Κολωνία, ενώ σιγή ιχθύος τηρούν Υamaha και Suzuki. Αντίθετα η Αprilia, έπειτα από την παρουσίαση του RSV4R με το απίστευτο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που ονομάζει ΑΡRC, παρουσιάζει με τον ίδιο κινητήρα (ρυθμισμένο στους 162 ίππους) και όλα τα «διαστημικά» παρελκόμενα το νέο Τuono V-4. Ενδιαφέρον για τους νέους αναβάτες έχει το τετράχρονο RS4 125, ακολουθώντας πιστά τα χνάρια του μεγάλου αδελφού.

Οσο για την Τriumph, τα σημαντικά νέα είναι τα- εκ των προτέρων- γνωστά on-off Τiger 800 ΧC και Daytona 675, που παίζουν δυνατά στη μεσαία κατηγορία κυρίως λόγω του εξαιρετικού- αλλά και μοναδικού- τρικύλινδρου κινητήρα τους.