Αν σας σφίγγει η πόλη γύρω, αν έχετε διάθεση να επικοινωνήσετε για το πρόβληµά σας η κυρία Φοίβη Αθηναίου (που έχει τα νεύρα της από οκτώ ετών!)

είναι εδώ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση Ρhoebe@dolnet.gr (µε ένδειξη: Για Φοίβη) και στην ταχυδροµική διεύθυνση «ΤΑ ΝΕΑ», «Ορίζοντες», Για κ. Φοίβη Αθηναίου, Μιχαλακοπούλου 80 115 28 Αθήνα

«Ταλαιπώρα µε, γλυκιά µου»


Κυρία Αθηναίου, Θέλω καιρό να σας γράψω για την ταλαιπωρία που υφίστανται – υφιστάµεθα όλοι – οι επιβάτες του Ηλεκτρικού. Που ποτέ δεν ξέρουν αν και πότε θα φτάσουν τα τρένα και περιµένουν µάταια στους σταθµούς.Κάποτε η διαδροµή Μαρούσι – Οµόνοια ήταν 25 λεπτά. Τώρα πια, µε τη χρήση λεωφορείων και Ηλεκτρικού όπου υπάρχει, ξεπερνάει τη µία ώρα. Και φτάνουν στον σταθµό και περιµένουν, δίχως κανείς να ανακοινώνει τίποτα. Και αυτό επειδή δεν χωράνε, όπως µας λένε, να περάσουν δύο τρένα στις δύο κατευθύνσεις και αναγκάζεται το ένα να περιµένει επί ώρα µέχρι να φτάσει το άλλο από την αντίθετη κατεύθυνση.

Αφήστε πως κάποτε οι επιβάτες έβγαζαν – βγάζαµε – κάρτα απεριορίστων διαδροµών για τον ΗΣΑΠ µε 25 ευρώ και τώρα µε τα έργα αναγκάζονται να βγάζουν κάρτα των 35 ευρώ για να καλύπτει και το κοµµάτι που εξυπηρετείται από το Μετρό. Δηλαδή δεν φτάνει η άλλη ακρίβεια, µας την επιβάλλουν και τα µέσα µαζικής µεταφοράς.

Δεν είναι ντροπή όλα αυτά; Οταν µάλιστα αυτά τα περιβόητα έργα θα κρατήσουν µέχρι τουλάχιστον το 2012;

Χριστίνα Αλεξανδράκη, Περισσός Νοµίζετε ότι µόνον εµείς µεταξύ µας έχουµε αυτό το παράπονο, αγαπητή Χριστίνα; Λάθος. Εχουµε γίνει – ακόµη µία φορά – σούργελο και διεθνώς. Δεν ήταν λίγοι οι ταλαίπωροι ξένοι θεατές της συναυλίας των U2 που έψαχναν απεγνωσµένα τρόπο να κατεβούν στον Πειραιά µετά τη νύχτα στο Ολυµπιακό Στάδιο και όχι απλώς κανένας δεν τους ενηµέρωνε, αλλά έβλεπαν και τα τρένα να σταµατάνε και δεν καταλάβαιναν. Αν ψάξετε θα δείτε ότι κάποιοι έχουν ξεφωνήσει τα αθηναϊκά µέσα µαζικής µεταφοράς σε µπλογκ του εξωτερικού. Αυτοί, οι «ανθέλληνες» φταίνε και αυτή τη φορά. Οχι εµείς που κάναµε το αίσχος (µας) φανερό;

Αυτό το είδος εξελίσσεται…


Αγαπητή Φοίβη, Σου µεταφέρω την ατάκα της εβδοµάδας από την πρώην της µεσηµεριανατζούς Λαµπίρη, αν δεν κάνω λάθος, µε αφορµή τη µάλλον άχαρη πρεµιέρα της Τατιάνας: «Η Τατιάνα έχει φτάσει στην ηλικία που όλες οι γυναίκες µοιάζουν στη Δέσποινα Βανδή».

Με εκτίµηση, Στράτος Παπαδόπουλος Αν εννοεί αυτό το αµετακίνητο και ασυγκίνητο που αποκτά η µούρη α λα Βανδή την ώρα που βγάζει το είναι της – και τα δαντελένια απόκρυφά της – επί σκηνής άδοντας «Κορίτσεεεεεε πράµµεεεε», δίκιο θα έχει. Μετά πηγαίνουµε στην ηλικία… της Μεταµορφώσεως (που έλεγε παλιά και η «Σίβυλλα»). Ή της αίσθησης «παλιά µου λάµψη, πού πήγες;» (την είδατε τελευταία την Ελενίτσα την πρωινατζού;).

Για µια χούφτα ψηφουλάκια

Φοίβη


Τον ασυµµάζευτο έχει, τελικά. Η δηµαρχάρα της Αθήνας. Ηταν να µην ακούσει την κουδούνα των εκλογών. Εκεί που τα είχε αφήσει όλα στη µοίρα τους και ασχολούνταν µε τα πολύ (µα πάρα πολύ) εσωτερικά οικονοµικά και τις εταιρείες, ξύπνησε και άρχισε την προεκλογική παράτα.

Ασταµάτητα! Ανενδοίαστα. Ανερυθρίαστα. Εκεί που ο εκ-πολιτισµός στον Δήµο είχε περιοριστεί, ξαφνικά άρχισε να παραχωρεί – ανέξοδα, βεβαίως, βεβαίως – κτίρια στο Θεατρικό Μουσείο, να δίνει µετάλλια, να ονοµατίζει θέατρα…

Ονοµατίζει θέατρα, είπαµε; Ε, εκεί είναι που πήρε φόρα, φόρα κατηφόρα κι ο θεός ο ίδιος δεν τον σταµατά – που λέει και το άσµα. Πώς λέει ο σοφός λαός, βρήκαµε νεκροθάφτη, να θάψουµε κάνα δυο; Ετσι.

Ονοµατίζει ας πούµε το θέατρο Κολωνού σε «Θέατρο Λάµπρος Κωνσταντάρας και Γιάννης Γκιωνάκης». Ναι, ναι. Τα ονόµατα και των δύο. Για να τα έχει καλά µε περισσότερους. Κι όταν λέµε «καλά» προεκλογικά, ξέρουµε τι εννοούµε. Ή µήπως όχι;

Αν είναι όµως για να θάψει µε τιµές, ε, εκεί ξέρει να προτάσσει του εκ-πολιτισµού την εισπρακτική πολιτική και να επιχειρεί να ξεθάψει από το Α’ Κοιµητήριο από τον Τσιτσάνη και την Αλίκη έως τον Ξυλούρη και µια σειρά άλλους για να «αξιοποιήσει» τα… οικοπεδάκια (που είναι και πανάκριβα – µπρρρρ, µακαβριότητες). Αν δεν υπήρχε η λαϊκή κατακραυγή, ποιος ξέρει τι θα προκάµει…

Τώρα, αντί να τιµήσει έναν προς έναν τους αείµνηστους πρωταγωνιστές µε ονοµατοθεσίες, δεν καταισχύνεται να δίνει διπλά ονόµατα. Αν αυτό δεν είναι ψηφοθηρία δίχως όρια, τι είναι;