Τη μακρινή – και κρύα- Κοπεγχάγη επέλεξε η Νissan για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του Μicra τέταρτης γενιάς στους δημοσιογράφους. Το νέο Μicra θα διατίθεται σχεδόν σε ολόκληρο τον πλανήτη, αφού αποτελεί εδώ και αρκετά χρόνια το δημοφιλέστερο μοντέλο της εταιρείας, και ως εκ τούτου η παραγωγή του μεταφέρεται από τη Μεγάλη Βρετανία, σε τέσσερα εργοστάσια στην Κίνα, την Ινδία, το Μεξικό και την Ταϊλάνδη, από όπου θα πωλείται σε περισσότερες από 160 χώρες. Η παγκοσμιοποίηση της παραγωγής του Μicra επιτρέπει στην ιαπωνική εταιρεία να διατηρήσει την υψηλή ποιότητα και την αξιοπιστία, χωρίς να αυξήσει το κόστος παραγωγής. Σε ό,τι αφορά τη χώρα μας, τα Μicra που θα εισαχθούν θα προέρχονται από την Ινδία, με τις πωλήσεις να αρχίζουν μέσα στον Οκτώβριο. Φυσικά η παγκοσμιοποίηση έφερε και μια πιο συμβατική εξωτερική εμφάνιση με λιγότερο σύνθετες σχεδιαστικές γραμμές, σε μια προσπάθεια της φίρμας να τύχει αποδοχής ενός ευρύτερου αγοραστικού κοινού με διαφορετική κουλτούρα. Εχουν υιοθετηθεί πιο απλές και απαλές καμπύλες, μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες και μικρότερα φωτιστικά, με την περιμετρική ορατότητα να είναι κορυφαία, ενώ βελτιωμένος είναι και ο αεροδυναμικός συντελεστής. Στο εσωτερικό του νέου Νissan Μicra, η ελαφριά αύξηση των διαστάσεων και τα επιπλέον 20 χλστ. του μεταξονίου έχουν επιφέρει λίγο μεγαλύτερη άνεση κυρίως για τα γόνατα των πίσω επιβατών και τον χώρο των αποσκευών. Εντελώς νέο είναι το ταμπλό, με το μάτι να πέφτει πάνω στη στρογγυλή κεντρική κονσόλα, που περιλαμβάνει το πολύ μοντέρνο χειριστήριο του ηλεκτρονικού κλιματισμού. Ως κινητήρια δύναμη η Νissan έχει σχεδιάσει έναν εντελώς νέο 3κύλινδρο 1.200άρη με 80 ίππους, με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο, αλλά κι ένα νέο αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVΤ), ενώ για του χρόνου θα προσφέρεται και μια έκδοση του παραπάνω βενζινοκινητήρα με μηχανικό υπερσυμπιεστή, άμεσο ψεκασμό και απόδοση 98 ίππων. Στον δρόμο, η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ενώ σε γρήγορους ρυθμούς σε δρόμους με στροφές το εντελώς νέο αμάξωμα παρουσιάζει αισθητές κλίσεις. Το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση είναι ελαφρύ και δεν διακρίνεται για την αμεσότητά του, ενώ βολεύει πολύ στους επιτόπιους ελιγμούς και στο παρκάρισμα, προσφέροντας και ελάχιστη διάμετρο κύκλου στροφής μόλις στα 9 μέτρα. Το σύστημα σταθεροποίησης ΕSΡ ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, επεμβαίνοντας άμεσα σε κάθε πιθανή τάση παρεκτροπής, ενώ ο κινητήρας μάς εξέπληξε ευχάριστα και λόγω των ανύπαρκτων κραδασμών και του θορύβου, που εμφανίζεται μόνον στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.