Το έργο της Λούσι Μόρις «Το γαϊδουροκαλόκαιρο» θ΄ ανεβάσει φέτος, από τις 2 Νοεμβρίου, η Τατιάνα Λύγαρη στο «Wagon- Βar» του «Τρένου στο Ρουφ». Τόπος του- τι πιο ταιριαστό για το χώρο;-, το πολυσύχναστο καφέ ενός σιδηροδρομικού σταθμού. Η Ανατολή Αθανασιάδου και η Μαρίνα Πολυμέρη θα σερβίρουν ποτά και καφέ στους θεατές αλλά, καθώς θα υποδύονται και οκτώ διαφορετικούς ρόλους γυναικών, θα μοιράζονται μαζί μας τους φόβους και τις αποτυχίες τους, τις ελπίδες και τα ανεκπλήρωτα όνειρά τους, τις λανθασμένες επιλογές και τις εξαρτήσεις τους, ψάχνοντας μια διέξοδο στη μίζερη ζωή τους, ένα τελευταίο «μικρό καλοκαιράκι».

Τα κοστούμια θα είναι της Ιουλίας Σταυρίδου και οι φωτισμοί του Δημήτρη Θεοδωρόπουλου.

Η Ελένη Κοκκίδου έδωσε τον περσινό χειμώνα την καλύτερη, κατά τη γνώμη μου, ερμηνεία της χρονιάς, στον παραληρηματικό μονόλογο «Η γυναίκα της Πάτρας»- πάνω στη μαρτυρία ενός υπαρκτού προσώπου, όπως την έχει καταγράψει μέσα από σειρά συνεντεύξεων στη δεκαετία του ΄80, την έχει συναρμολογήσει και την έχει υπογράψει ο Γιώργος Χρονάς: μια παλιά πατρινή πουτάνα, η Πανωραία, εξομολογείται την παθιασμένη, πονεμένη ζωή της μιλώντας για βία, ηδονή, αγάπη… Και η ηθοποιός που την ενσαρκώνει συγκλονιστικά τραγουδάει, χορεύει, κλαίει, γελάει, θυμώνει, προκαλεί… Η- λίγο φλύαρη, χωρίς αυτό να παίζει μεγάλο ρόλο- σκηνοθεσία είναι της Λένας Κιτσοπούλου, τα σκηνικά και τα κοστούμια της Τατιάνας Σουχορούκωφ και οι φωτισμοί του Σάκη Μπιρμπίλη. Ο μονόλογος που θα ξαναδούμε στην Αθήνα θα παιχτεί προηγουμένως, από 22 έως 26 Σεπτεμβρίου, στην Θεσσαλονίκη, στο θέατρο «Ανετον» (Παρασκευοπούλου 42, τηλ. 2310-271.116). Μην τον χάσετε!