Ανεμος ανανέωσης φυσάει για τo best seller της Ρiaggio, που πλέον διαθέτει 300 κ.εκ., πλήρως αναβαθμισμένη αισθητική, ακόμη περισσότερη άνεση, αλλά και πολύ μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο. Το οδηγούμε στο Μιλάνο, ενώ αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι
Από τους πρώτους χρόνους της κυκλοφορίας του, το Βeverly της Ρiaggio κατάφερε να γίνει best seller στη νεοσύστατη- τότε- κατηγορία σκούτερ με τροχούς 16 ιντσών, φυσικά όχι αδίκως. Η σύγχρονη σχεδίαση μαζί με την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και τις καλές επιδόσεις αποτελούσαν αρκετούς λόγους γι΄ αυτό, ενώ με τον καιρό συμπληρώθηκε η γκάμα με κυβισμούς από 125 μέχρι και 500 κυβικά.

Για το 2010 η απαραίτητη ανανέωση του Βeverly περιέλαβε σχεδόν τα πάντα. Η αισθητική είναι πολύ πιο νεανική, με περισσότερες γωνίες και πιο επιθετικά χαρακτηριστικά σε όλες τις πλαστικές επιφάνειες. Ο νέος προβολέας μαζί με τη μάσκα είναι από τα άμεσα αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά της σειράς, χωρίς όμως να ξεφεύγουν από την κλασική φιγούρα των Βeverly, ενώ και οι ζάντες είναι ολοκαίνουργιες διαθέτοντας πολύ περισσότερες ακτίνες. Η σέλα είναι πιο ευρύχωρη και άνετη για αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ κάτω από αυτήν υπάρχει ίσως η σημαντικότερη αλλαγή, αφού ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος έχει αυξηθεί σημαντικά ώστε να χωράει δύο κράνη τύπου jet ή ένα full face και αρκετά μικροπράγματα. Το ντουλαπάκι εμπρός παραμένει πρακτικό, ο γάντζος για κρέμασμα τσαντών είναι αναδιπλούμενος και δεν περισσεύει, ενώ η τάπα του καυσίμου ανάμεσα στη σέλα και στην ποδιά είναι αεροπορικού τύπου. Νέος είναι και ο υπερπλήρης πίνακας οργάνων. Ο κινητήρας των 278 κ.εκ. φυσικά δεν χρειάστηκε βελτίωση, αφού παραμένει ένα από τα καλύτερα μηχανικά σύνολα στην κατηγορία του, ενώ στο μοντέλο των 125 κ.εκ. οι Ιταλοί βελτίωσαν το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού.

Οι αναρτήσεις δείχνουν πιο στιβαρές και με πιο σφιχτή αίσθηση, βοηθώντας στη γνωστή πολύ καλή οδική συμπεριφορά που διαπιστώσαμε στους ιταλικούς δρόμους. Βέβαια στην οδήγηση στα πολλά καλντερίμια του Μιλάνου, η άνεση… πάσχει ελαφρώς. Επιπλέον, το μπροστινό φρένο και στις δύο εκδόσεις είναι νέο, καθώς ο δίσκος των 260 χιλ. αντικαταστάθηκε με έναν 300 χιλ., τον μεγαλύτερο της κατηγορίας. Η σκληρή αίσθηση στη μανέτα παραμένει, με πολύ καλύτερη αίσθηση αλλά και αποτελεσματικότητα. Στην οδήγηση, το σημείο που εντυπωσιάζει στην πρώτη επαφή με το Βeverly είναι η γνωστή αίσθηση όλης της κατασκευής που θυμίζει άμεσα μοτοσυκλέτα. Οι μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 16 ιντσών εμπρός και 14 αντίστοιχα πίσω συμβάλλουν στην κατευθυντικότητα στις ευθείες, αλλά και στην οδική συμπεριφορά στις στροφές, που συγκαταλέγεται στις καλύτερες μεταξύ των σκούτερ. Ο κινητήρας των 278 κυβικών διαθέτει αυξημένα επίπεδα ροπής από χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής, αλλά και γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Το 125 δεν το οδηγήσαμε, οπότε επιφυλασσόμαστε για τις εντυπώσεις εντός Ελλάδος.

Οσο για την ακριβή ημερομηνία άφιξης στην Ελλάδα, αλλά και την τιμή, θα ανακοινωθούν τις προσεχείς ημέρες από την αντιπροσωπεία.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Εμφάνιση

● Οδική συμπεριφορά

● Εργονομία

● Φρένα

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

● Σκληρότητα ανάρτησης σε κακό οδόστρωμα

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας:

1 κύλινδρος, 4Τ, Υ/Ψ, 4Β Χωρητικότητα(124) 278 κ.εκ.

Ισχύς(15/9250) 22 ίπποι/7,250 σ.α.λ.

Πλαίσιο ατσάλινο, διπλής ραχοκοκαλιάς Ανάρτηση(Ε) Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 35 χλστ., διαδρομής 90 χλστ.

Ανάρτηση(Π) Δύο αμορτισέρ, διαδρομής 80 χλστ.

Φρένα(Ε) Μονός δίσκος διαμέτρου 300 χλστ. με πλευστή διπίστονη δαγκάνα Φρένα (Π) Μονός δίσκος διαμέτρου 260 χλστ.

Ελαστικά (Ε,Π) 110/70- 16, 140/70- 14 Μήκος 2.150 χλστ.

Πλάτος 780 χλστ.

Υψος σέλας 790 χλστ.

Μεταξόνιο 1.535 χλστ.

Ρεζερβουάρ 12 λίτρα