Ελλάδα

Από σήμερα το οικογενειακό επίδομα, από αύριο οι φορολογικές δηλώσεις για μισθωτούς-συνταξιούχους

Αρχίζει η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων

Αρχίζει η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων

Σχόλια
2 λεπτά

Από σήμερα αρχίζει η προθεσμία καταβολής του οικογενειακού επιδόματος από τον ΟΑΕΔ για τους δικαιούχους οικογενειάρχες με ένα και δύο παιδιά. Το οικογενειακό επίδομα χορηγείται στους μισθωτούς που παρέχουν εξαρτημένη εργασία με σχέση ιδιωτικού δικαίου σε οποιονδήποτε εργοδότη της χώρας.

Το επίδομα για τους δικαιούχους με ένα παιδί είναι 98,64 ευρώ το χρόνο και με δύο παιδιά 295,80. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λήψη του επιδόματος είναι η πραγματοποίηση 50 ημερών εργασίας, κατά το προηγούμενο της επιδότησης ημερολογιακό έτος, ή δίμηνη τακτική επιδότηση λόγω ανεργίας ή δίμηνη συνεχή ανικανότητα για εργασία. Τα παιδιά για τα οποία καταβάλλεται επίδομα, πρέπει να έχουν ηλικία μέχρι 18 ετών ή μέχρι 22 ετών, αν σπουδάζουν, να είναι άγαμα και να διαμένουν στην Ελλάδα ή σε χώρα – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τελευταία ημερομηνία λήξης καταβολής του οικογενειακού επιδόματος έτους 2009 για όλες τις κατηγορίες των δικαιούχων έχει ορισθεί για τις 31-01-2010.

Στο μεταξύ αρχίζει απο αύριο η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων 3,5 εκατομμυρίων μισθωτών και συνταξιούχων. Μέχρι και τις 2 Ιουνίου, ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ, οι φορολογούμενοι θα πρέπει να καταθέσουν ή να αποστείλουν στις εφορίες τις φετινές δηλώσεις. Οι δηλώσεις αποστέλλονται ταχυδρομικά, ηλεκτρονικά (μέσω της διεύθυνσης www.gsis.gr εφόσον υπάρχει κωδικός πρόσβασης), μέσω λογιστή ή αυτοπροσώπως στην Εφορία.

Οι φορολογούμενοι που έχουν αλλαγές στα προσωπικά τους στοιχεία, δηλαδή απέκτησαν νέα ταυτότητα ή άλλαξαν διεύθυνση κατοικίας, θα πρέπει να περάσουν από το Μητρώο της Εφορίας για να δηλώσουν την αλλαγή των στοιχείων τους και μετά να υποβάλουν τη δήλωση. Από το Μητρώο της Εφορίας θα πρέπει να περάσουν και οι νέοι φορολογούμενοι γα την απόκτηση ΑΦΜ. Φορολογική δήλωση υποβάλλουν όσοι έχουν ετήσιο πραγματικό ή τεκμαρτό εισόδημα πάνω από 3.000 ευρώ. Ειδικά όσοι αποκτούν αποκλειστικά εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες μέχρι 6.000 ευρώ δεν έχουν υποχρέωση να υποβάλουν δήλωση.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Γιάννης για την άνοδο των Χιτ: «Θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε, είμαστε σε καλή θέση»
  2. Τσάβι: «Στο 5-0 ζήτησα από τους παίκτες μου να σεβαστούν την Ελλάδα, δεν μου αρέσει το ποδόσφαιρο-τσίρκο»
  3. Formula 1: Επιστροφή στο Λας Βέγκας από τις 19 έως τις 21 Νοεμβρίου

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies