Σκοτώθηκε τα ξημερώματα σε τροχαίο ο ηθοποιός Κωνσταντίνος Παπαχρόνης.

Ο ηλικίας 31 ετών ηθοποιός, που πρωταγωνιστούσε στην παράσταση «Το ξύπνημα της Άνοιξης», του Εθνικού Θεάτρου επέβαινε στη μοτοσικλέτα του, όταν, στις 4 τα ξημερώματα, συγκρούστηκε με Ι.Χ. αυτοκίνητο, στη συμβολή των οδών Αμαλίας και Ξενοφώντος. Παρόλο που φορούσε το κράνος του, πέφτοντας χτύπησε στον αυχένα και εξέπνευσε λίγο αργότερα.

Ο οδηγός του Ι.Χ. συνελήφθη.

Οι παραστάσεις του έργου Το ξύπνημα της άνοιξης, που παρουσιάζεται στο Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας και στο οποίο ο Κωνσταντίνος πρωταγωνιστούσε, ακυρώνονται μέχρι τουλάχιστον και την Παρασκευή. Θα ακολουθήσει ειδική ανακοίνωση του Εθνικού Θεάτρου για τον χρόνο επανέναρξής τους.

Βιογραφικό σημείωμα

Γεννημένος το 1977 στην Αθήνα, ο μεγαλύτερος από πέντε αδέλφια, μεγάλωσε στους Αγίους Αναργύρους. Ο πατέρας του, με ρίζες στην Ξάνθη, καθηγητής βυζαντινής μουσικής, ανήκει στην ιδρυτική ομάδα του θεσμού των Μουσικών Σχολείων.

Μουσικά ήταν τα βιώματά του και η παιδεία του: βυζαντινή μουσική, κλασική κιθάρα, κιθάρα ηλεκτρική… Η ροκ τον κατέκτησε: ένας ροκάς. Ξανθός, γαλανός, μακριά μαλλιά, κρικάκια στ’ αυτιά… _ φυσιογνωμία εντελώς ιδιαίτερη

Και η νοοτροπία του ροκάδικη ήταν: ελεύθερος, με χιούμορ, ευαίσθητος, μοναχικός, «στον κόσμο του»… Αλλά και με σκέψη συγκροτημένη και ουσιαστική, με λόγο συγκροτημένο, συνειδητοποιημένος… Ένα παιδί με προσωπικότητα.

Το θέατρο τον κέρδισε «κατά λάθος», όπως έλεγε σε συνέντευξη που έδωσε το 2006 στα ΝΕΑ. Απόφοιτος 2000 της δραματικής σχολής του Εθνικού Θεάτρου, στο σανίδι τον πρωτοβγάζει η Κάρμεν Ρουγγέρη το 2000 – 2001 στον «Κουρέα της Σεβίλης» _ μια παράσταση για παιδιά. Στη συνέχεια πορεία του είναι ταχύτατα αναοδική:

ανεβαίνει στην Θεσσαλονίκη _ στο ΚΘΒΕ: «Γλυκιά μου Ίρμα», «Ηρακλής, «Χειμωνιάτικο ταξίδι». Εντυπωσιάζει ως ροκάς σταρ στο «Δόντι του εγκλήματος» του Σέπαρντ. Την επόμενη χρονιά ο ομώνυμος ρόλος στο «Ο ταλαντούχος κύριος Ρίπλεϊ» του δίνει νέα ώθηση: είναι υποψήφιος για το Βραβείο Χορν. Θα περάσει, όπως οι περισσότεροι καλοί της νέας γενιάς, στο «Αμόρε»: «Τέσσερις εικόνες αγάπης», Μπομαρσέ στο «Clavigo» του Γκέτε. Γίνεται ροκάς σταρ και πάλι και για άλλη μια φορά εντυπωσιάζει στο «HedwigandtheAngryInch» πλάι στην Εβελίνα Παπούλια.

Και μετά έρχεται στη ζωή του το «Γάλα» του Βασίλη Κατσικονούρη, ο Νίκος Μαστοράκης που αποδεικνύεται ο σκηνοθέτης που θα καθορίσει τον νεαρό ηθοποιό _ έπινε νερό στο όνομά του και ο απαρηγόρητοςΜαστοράκης σαν παιδί του τον είχε _ και η εκτόξευση. Ο σπαρακτικός Λευτέρης του Κωνσταντίνου Παπαχρόνη στην Νέα Σκηνή του Εθνικού _ υποψηφιότητα και πάλι για το Βραβείο Χορν και Βραβείο Ερμηνείας Πρώτου Ανδρικού Ρόλου από το κοινό στο «Αθηνόραμα» _ σημάδεψε το ελληνικό θέατρο και όσους τον είδαν.

Θα συνεχίσει, μακριά από δημοσιοσχετίστικες παρέες, θεατρικές μαζώξεις και διαπλοκές, με Κάσιο στον «Οθέλο», Σταβρόγκιν στο «Δαίμονες και δαιμονισμένοι», Σταν στο «Ο Δον Ζουάν στο Σόχο». Φέτος ξανασυναντήθηκαν με τον Νίκο Μαστοράκη στο Εθνικό στο «Ξύπνημα της άνοιξης» του Βέντεκιντ. Η χημεία λειτούργησε και πάλι με αποτελέσματα εξαιρετικά λένε όσοι πρόλαβαν να δουν την παράσταση που ανέβηκε στις 13 Νοεμβρίου. Ο Μέλχιορ, όμως, έμελλε να είναι ο έσχατος ρόλος του. Το νήμα κόπηκε άγρια και απότομα _ «ο Έλληνας Χιθ Λέτζερ» έλεγε ένας φίλος χτες.

Ο Κωνσταντίνος Παπαχρόνης είχε κάνει επίσης τηλεόραση («Βαθύ κόκκινο», «Σχεδόν ποτέ» «Έτσι ξαφνικά», «Μωβ – ρόζ», «Πάλι απ’ την αρχή») ενώ έπαιξε και στην ταινία των Λάκη Λαζόπουλου – Γιώργου Λάνθιμου «Ο καλύτερός μου φίλος»).