Την ενημέρωσή τους από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Μega, τον Οκτώβριο, προτίμησαν οι περισσότεροι τηλεθεατές, όπως αποτυπώνεται και από τα μερίδια τηλεθέασης της ΑGΒ που έδωσε στη δημοσιότητα το Μega. Η πίτα τηλεθέασης τον προηγούμενο μήνα- περίοδος με πολιτικά γεγονότα σε Ελλάδα και εξωτερικό- μοιράστηκε ως εξής: Μega 19,5%, Αntenna 16,6%, Αlter 16,2%, Star 14,3%, Αlpha 12,6%, ΝΕΤ 9,3%, Σκάι 3,3%. Τα ποσοστά αφορούν στα κεντρικά δελτία των σταθμών (ΔευτέραΚυριακή) από την έναρξη έως τη λήξη τους. Στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης δε, το Μega απέσπασε μερίδιο 20,6%, ο Αlpha 17,2% και ο Αntenna 15,2%.

Στη μάχη τηλεθέασης των ψυχαγωγικών μαγκαζίνο, σύμφωνα με στοιχεία για την ίδια περίοδο (1-31/10) που δημοσιοποίησε ο Αlpha, η εκπομπή «Καφές με την Ελένη» απέσπασε μερίδιο 19,2%, ο «Όμορφος κόσμος το πρωί» είχε 18,4%, ο «Πρωινός καφές» 15,6%, η «Ελλάδα παίζει» 11,8% και το «Μέσα σ΄ όλα» 8,6%. Εξ΄ άλλου η πίτα τηλεθέασης στις πρωινές ενημερωτικές εκπομπές -σύμφωνα με στοιχχεία που δημοσιοποίησε ο Αntennaμοιράστηκε ως εξής: «Καλημέρα Ελλάδα» 23,7%, «Καλημέρα σας» 20,8%, «Κοινωνία ώρα Μega» 17,8%, «Πρώτη γραμμή» 14,7%, «Κάθε μέρα καλημέρα» 8,4% και «Καλημέρα με τον Τέρενς» 7,6%. Στο μεταξύ το «Αλ τσαντίρι Νιουζ» (Αlpha) του Λάκη Λαζόπουλου το παρακολούθησαν από την έναρξη της σεζόν έως τώρα τέσσερις στους δέκα τηλεθεατές, ενώ την εκπομπή της περασμένης Τρίτης (30/10) είδαν πέντε στους δέκα τηλεθεατές (54,8%).